Plán se nám zbořil jako domeček z karet, řekl Kopecký

Trenér Ivan Kopecký hodnotil utkání se Zlínem, ve kterém jeho svěřenci prohráli 0:2 a utkání dohrávali bez dvou vyloučených hráčů. „Hrát bez dvou vyloučených hráčů je složité. Zvláště tak dlouhou dobu. Vstupujete do utkání s nějakým plánem, bohužel se nám zbořil jako domeček z karet. V osmi hráčích v poli jsme se s tím vypořádali slušně. Čekali jsme na nějakou šanci, byl tam nějaký roh, dlouhé auty. Ale ty červené to prostě hodně ovlivnily. Otázkou je, jestli to bylo oprávněné, je potřeba se na to podívat. Jsme ale ve složité situace, potřebovali jsme a chtěli bodovat. Klukům musím poděkovat za statečný výkon,“ řekl Kopecký.

projít na článek

Přizpůsobení pásu karet (Ribbon) - vlastní pás karet

Po dlouhých odkladech jsem přistoupil k přepracování pracovního doplňku, včetně vytvoření vlastního pásu karet v Excelu 2010. Vytváření vlastní karty (Ribbon) je další zkušenost, o kterou bych se chtěl s vámi rozdělit.

projít na článek

Jak mám napsat obchodní plán? - 1. část

Když jsem začal s tradingem, záhy jsem narazil na termín „obchodní plán“. Všude jsem se dočítal, že každý trader by měl mít sepsaný svůj obchodní plán, že je to jeho Bible, bez které by se vlastně do spekulací na finančních trzích vůbec pouštět neměl. Př

projít na článek

Koordinační plán farnosti

Ze závěrů 2. synodálního setkání farnosti a výstupů z dotazníku byl připraven první koordinační plán.

projít na článek

Proč marketingový plán nefunguje – NIKDY

V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je?? Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat inform

projít na článek

Jak mám napsat obchodní plán? - 2. část

V předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval důvodům, proč obchodovat. V další části si rozebereme cíle, které chceme tradingem dosáhnout. Cíle mého tradingu Stanovení cílů považuji za nezbytnou součást obchodního plánu.

projít na článek