V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je?? Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat informace, a co zjistí?? No přeci musí mít marketingový plán, jinak nemůžou dělat reklamu dobře. No a potom [] Příspěvek Proč marketingový plán nefunguje – NIKDY pochází z Samuel-Hornek.cz
Známý ksichtík z obrázku asi netřeba představovat. Představíme si ale pojem hodnotový marketing, který Steve Jobs a Apple výborně uplatnil při vytváření produktů i pro dosažení nevídaného úspěchu firmy. Shrneme si také základní výhody, proč hodnotový mark
projít na článekPřipravil jsem zjednodušený marketingový plán, který je pro vás zdarma ke stažení. Pokud jste menší firma a chcete své podnikání někam posunout, je sestavení marketingového plánu důležitou součástí dlouhodobého plánování. Při zpracovávání klasického plánu
projít na článekKdyž jsem začal s tradingem, záhy jsem narazil na termín „obchodní plán“. Všude jsem se dočítal, že každý trader by měl mít sepsaný svůj obchodní plán, že je to jeho Bible, bez které by se vlastně do spekulací na finančních trzích vůbec pouštět neměl. Př
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval důvodům, proč obchodovat. V další části si rozebereme cíle, které chceme tradingem dosáhnout. Cíle mého tradingu Stanovení cílů považuji za nezbytnou součást obchodního plánu.
projít na článekV předchozí části série článků o tom, jak napsat obchodní plán jsem se věnoval důvodům, proč obchodovat a rozebrali jsme si cíle, které chceme tradingem dosáhnout. Dnes si probereme další části, které mám ve svém obchodním plánu zahrnuty a to trhy, timefr
projít na článek