Hodnotový marketing je nejlepší marketingový plán

Známý ksichtík z obrázku asi netřeba představovat. Představíme si ale pojem hodnotový marketing, který Steve Jobs a Apple výborně uplatnil při vytváření produktů i pro dosažení nevídaného úspěchu firmy. Shrneme si také základní výhody, proč hodnotový marketing upřednostnit. Co se dozvíte: Co je hodnotový marketing Co vám přináší Jak jej pustit do svého života Co je [] Příspěvek Hodnotový marketing je nejlepší marketingový plán pochází z Samuel-Hornek.cz

projít na článek

Proč marketingový plán nefunguje – NIKDY

V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je?? Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat inform

projít na článek

Marketingový plán, vzor pro malé firmy, živnostníky i seminární a bakalářské práce

Připravil jsem zjednodušený marketingový plán, který je pro vás zdarma ke stažení. Pokud jste menší firma a chcete své podnikání někam posunout, je sestavení marketingového plánu důležitou součástí dlouhodobého plánování. Při zpracovávání klasického plánu

projít na článek

Jak na hodnotový screening (část 1)

V minulém článku jsem popisoval, jaká kritéria je dobré při hodnotovém screeningu sledovat a co znamenají. V dnešním článku se zaměřím na volbu hodnot některých těchto kritérií (PE, PB a CR). Ještě než začnu psát dále, považuji za rozumné uvést, že aby

projít na článek

Video návod - jak na hodnotový screening akcií

Dnešní příspěvek jsem pojal jako krátký video návod - jak na hodnotový screening akcií. Použitým nástrojem je Stock Screener, který je k nalezení na stránkách Google Finance. Martin Zaloga, martin.zaloga(z)akciecz.cz, cashflowkvadrant.blogspo

projít na článek

Jak na hodnotový screening (část 2)

Jak jsem slíbil, přináším další část série „jak na hodnotový screening“. V dnešním článku proberu volbu hodnot kritérií DE, Dividenda (DY), Tržní kapitalizace a růst zisku. Volba hodnot kritérií DE (Debt to equity) – Kritérium udávající jak moc je

projít na článek