Plán prodeje se sestavuje se v peněžních jednotkách. Stanoví, kolik výrobků určitého druhu (případně služeb), má být prodáno za určitou dobu (rok, čtvrtletí, měsíc). Součástí plánu prodeje bývá i plán prodejních akcí (= akce na podporu prodeje, např. slavnostní otevření nové prodejny, zahájení sezónních slev, výročí na trhu, je stanoven rozpočet a zodpovědná osoba). Východiskem pro sestavení plánuprodeje je průzkum trhu (nabídka x poptávka). Důležitý je taky rozbor údajů prodeje z minulých let – podíl reklamací, o co byl největší zájem…. Zákazníky jde získat z mnoha zdrojů, např.: inzerce ve sdělovacích prostředcích nabídky, předávány písemně / telefonicky / osobně aukce = dražba, zboží fyzicky přítomno, řídí ji licitátor, dva způsoby: americká – založena na principu stoupající licitace, nízká vyvolávací cena, která se postupně zvyšuje, zboží si odnese ten, co dá nejvíc holandská – princip klesající licitace, nejvyšší vyvolávací cena, která se postupně snižuje, zboží si odnese ten, kdo se přihlásí jako první Správa vztahů se zákazníkem Je to marketingová metoda, která se využívá v oblastech činnosti, kde je vysoká konkurence (bankovnictví, pojišťovnictví mobilní operátoři). Smyslem je uspokojit zákazníka lépe než konkurence a výsledkem je tzv. balíčkování služeb. Druhy prodejních cest Způsob, jakým se zboží dostává ke konečnému spotřebiteli. a. přímá cesta – cesta bez mezičlánku; výrobce – spotřebitel – konečná spotřeba // výrobce – podnik – výrobní spotřeba b. nepřímá cesta – mezičlánek; výrobce – velkoobchod – maloobchod – spotřebitel – konečná spotřeba Moderní formy obchodování elektronické obchody a. webové stránky pouze k prohlížení a získávání informací (funkce katalogu) b. web s nabídkou zboží a cen s možností objednávky a zaplacení c. propojení webových stránek s celým informačním systémem podniku (vystavování faktur, elektronická platba, evidence plateb a zúčtování) internetové obchody – internetové aukce, nabídka zboží a služeb obchodování prostřednictvím mobilních telefonů, např. jízdenky Článek Plánování prodeje se nejdříve objevil na Hush.
Modul Plánování je skvělým nástrojem pro efektivní řízení a dosahování cílů ve vaší organizaci. Bez ohledu na to, zda se jedná o obchodní firmu nebo jiné odvětví, plánování je klíčovým procesem, který vám umožní stanovit jasné cíle a strategie pro budoucí
projít na článekVe veřejné části eKlepu je už dostupná novela zákona č. 344/1002 Sb., o zemědělském půdním fondu. Pojďme se podívat, co se má změnit ve vztahu k územnímu plánování a možnostem obcí redukovat rozsáhlé zastavitelné plochy bez obav ze zrušení částí nebo změn
projít na článekVážení zákazníci, aktuálně připravujeme do prodeje novou generaci GSM Klíče SMART 3. Novinka bude připravena podporovat aplikaci v mobilu (Android a iOS) a cloudovou službu. Termín uvedení do prodeje 3Q/2018!
projít na článekVážení zákazníci, v období od 31.1.2024 11.2.2024 máme dovolenou, náš velkosklad a eshop bude mít po tuto dobu zavřeno. Všechny objednávky vyřídíme co nejrychleji v příštím týdnu . Děkujeme za pochopení Váš tým DOMIsport The post Dovolená omezení prod
projít na článekSpousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a V
projít na článek