Poznejte svůj web do hloubky, vyplatí se to!

Provozujete-li web nebo blog, zkuste se s nadhledem podívat, jak přívětivě jsou pro vašeho uživatele stránky navržené. Předpokládejme, že každý majitel je se svým webem do jisté míry spokojený, ale je dobré si uvědomovat svou provozní slepotu a alespoň jednou svěřit analýzu webu profesionálním nástrojům.

projít na článek

Nabízená řešení jsou velmi drahá, vyplatí se to vůbec?

Návratnost investice se liší u každého projektu. V našich modelových příkladech počítáme při náhradě pitné vody z vodovodu pro běžný dům s návratností systému 20 let bez dotace a cca 10 let s dotací. Vždy je potřeba si ale uvědomit, že jedním z cílů progr

projít na článek

Nejčastější chyby při tvorbě nebo migraci e-shopu

U vzniku nových e-shopů bývám poměrně často, rozhodl jsem proto se sepsat nejčastější chyby, se kterými se setkávám. Pojďme se tedy na téma podívat víc do hloubky.

projít na článek

Proč se vyplatí kombinovat kvalitativní akvantitativní výzkum?

Průzkum trhu či marketingový výzkum dokáže být tak pestrý, jak pestrá je paleta problémů a výzev, se kterými se denně setkávají naši klienti. Každý výzkumný problém si zaslouží vlastní výzkumné řešení. Kvalitativní i kvantitativní výzkum mají jak své výho

projít na článek

Kdy je výhodnější leasing a kdy se naopak vyplatí úvěr?

Rozluštění naleznete na novém portálu www.bankovni.info! Související obrázky: [See image gallery at kvisova.cz]

projít na článek

Tagování v URL adresách se vyplatí

O UTM parametrech tady na blogu už byla řeč před Vánoci a nyní bych se k tomuto tématu rád vrátil. Mám pro vás totiž tipy, jak konkrétně tagovat produktový feed pro Seznam.

projít na článek