Průzkum trhu či marketingový výzkum dokáže být tak pestrý, jak pestrá je paleta problémů a výzev, se kterými se denně setkávají naši klienti. Každý výzkumný problém si zaslouží vlastní výzkumné řešení. Kvalitativní i kvantitativní výzkum mají jak své výhody, tak i limity. Jejich propojením dokážeme vytěžit z výhod obou, což umožňuje detailně poznat různá komplexní témata. A od toho je už jen krůček k definování akčního plánu, který vás přivede do úspěšného cíle. The post Proč se vyplatí kombinovat kvalitativní a kvantitativní výzkum? appeared first on NMS Market Research.
V tomto článku jsem si pro vás nenachystal nic jiného než doporučení na další práci s dotazníky. Navazuji tak na předchozí texty o SatisMeteru nebo Smartlooku, ale tentokrát v teoretickém pojetí.
projít na článekHeureka je nejpoužívanější srovnávač českých uživatelů. Heureka nabízí klasické srovnávání. Na rozdíl od ostatních srovnávačů si zboží na Heurece můžete i přímo zakoupit.
projít na článekData Collect na přelomu srpna a září provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat byla využita pokročilá technologie CATI. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných dat jsme zpracovali vol
projít na článekV neděli 5. května proběhl po celém světě se startem ve 13:00 CET charitativní běh Wings for Life, kterého se účastnili také řešitelé projektu CE-Spaces4All (Místa dostupná všem). Wings for Life je nadace založená pro výzkum poranění míchy. Z darů jsou po
projít na článekZměny ve stavební legislativě platné od začátku letošního roku výrazně ovlivňují i výběr zasklení. Existuje mnoho parametrů, které se u skla vyplatí sledovat, od jeho práce se sluneční energií přes izolační a akustické vlastnosti až po otázku bezpečnosti.
projít na článek