Data Collect na přelomu srpna a září provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat byla využita pokročilá technologie CATI. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných dat jsme zpracovali volební model, pro případ zachování ohlášených koalic. Základní soubor: Oprávnění voliči v České republice starší 18 let, kteří splňují podmínky pro vstup do volebního modelu. Náhodným výběrem byl získán reprezentativní výběrovýsoubor 1200 rozhovorů, z nichž do volebního modelu vstupuje 876 respondentů. Jedná se o respondenty, kteří nevylučují svou účast ve volbách a nepovažují za pravděpodobné,že volbu své preferované strany změní. Dotazování probíhalo ve dnech 30. 8. až 8. 9. 2021 prostřednictvím technologie CATI. Poznámka: Zobrazeny jsou strany a koalice se současným ziskem alespoň 2 %. Statistická chyba volebního modelu u jednotlivých stran a koalic se pohybuje v rozmezí ±1,0 p. b.(strana nebo koalice s nízkým ziskem) až ±3,1 p. b. (strana nebo koalice s vysokým ziskem). Další informace k provedenému šetření se dozvíte v závěrečné zprávě. The post Volební výzkum Data Collect září appeared first on www.datacollect.cz.
Data Collect v květnu provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat v době nouzového stavu využil pokročilé technologie CATI pro volání z domova. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných d
projít na článekData Collect v červnu provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat v době nouzového stavu využil pokročilé technologie CATI pro volání z domova. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných d
projít na článekData Collect v březnu provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat v době nouzového stavu využil pokročilé technologie CATI pro volání z domova. Kvalita a věrohodnost sběru byla kontrolována Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získan
projít na článekData Collect je členem sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Členstvím v SIMAR dáváme našim klientům najevo, že nám záleží na poctivém a důvěryhodném sběru dat, protože jen ten může zajistit kvalitní výzkumné závěry. SIMAR dlouhodobě
projít na článekPředvolební průzkumy poskytují voličům klíčové informace při rozhodování o tom, jak naložit se svým hlasem. Ukazují v době sběru dat aktuální šance konkrétních stran na vítězství, koaliční potenciály, či možnosti jednotlivých stran překročit 5% uzavírací
projít na článek