Volební výzkum Data Collect květen

Data Collect v květnu provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat v době nouzového stavu využil pokročilé technologie CATI pro volání z domova. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných dat jsme zpracovali dva volební modely, pro případ zachování ohlášených koalic a pro případ kandidatury samostatných stran.   Základní soubor: Oprávnění voliči v České republice starší 18 let, kteří splňují podmínky pro vstup do volebního modelu. Náhodným výběrem byl získán reprezentativní výběrový soubor 1200 rozhovorů, z nichž do volebního modelu vstupuje 875 respondentů. Jedná se o respondenty, kteří nevylučují svou účast ve volbách a nepovažují za pravděpodobné, že volbu své preferované strany změní. Dotazování probíhalo ve dnech 3. 5. až 7. 5. a 17. 5. až 21. 5. 2021 prostřednictvím technologie CATI. Poznámka: Zobrazeny jsou strany se současným ziskem alespoň 2 %. Statistická chyba volebního modelu u jednotlivých stran se pohybuje v rozmezí ±1,0 p. b. (strana s nízkým ziskem) až ±3,1 p. b. (strana s vysokým ziskem). Základní soubor: Oprávnění voliči v České republice starší 18 let, kteří splňují podmínky pro vstup do volebního modelu. Náhodným výběrem byl získán reprezentativní výběrový soubor 1200 rozhovorů, z nichž do volebního modelu vstupuje 904 respondentů. Jedná se o respondenty, kteří nevylučují svou účast ve volbách a nepovažují za pravděpodobné, že volbu své preferované strany změní. Dotazování probíhalo ve dnech 3. 5. až 7. 5. a 17. 5. až 21. 5. 2021 prostřednictvím technologie CATI. Poznámka: Zobrazeny jsou strany se současným ziskem alespoň 2 %. Statistická chyba volebního modelu u jednotlivých stran se pohybuje v rozmezí ±1,0 p. b. (strana s nízkým ziskem) až ±3,1 p. b. (strana s vysokým ziskem). Další informace k provedenému šetření se dozvíte v závěrečné zprávě. The post Volební výzkum Data Collect květen appeared first on www.datacollect.cz.

projít na článek

Volební výzkum Data Collect září

Data Collect na přelomu srpna a září provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat byla využita pokročilá technologie CATI. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných dat jsme zpracovali vol

projít na článek

Volební výzkum Data Collect červen

Data Collect v červnu provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat v době nouzového stavu využil pokročilé technologie CATI pro volání z domova. Společnost Data Collect je řádným členem Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získaných d

projít na článek

Volební výzkum Data Collect březen

Data Collect v březnu provedl předvolební výzkum. Pro sběr dat v době nouzového stavu využil pokročilé technologie CATI pro volání z domova. Kvalita a věrohodnost sběru byla kontrolována Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Ze získan

projít na článek

DataCollect se připojuje ke kampani za kvalitní výzkumy

Data Collect je členem sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Členstvím v SIMAR dáváme našim klientům najevo, že nám záleží na poctivém a důvěryhodném sběru dat, protože jen ten může zajistit kvalitní výzkumné závěry. SIMAR dlouhodobě

projít na článek

Volební model od NMS Market Research

Předvolební průzkumy poskytují voličům klíčové informace při rozhodování o tom, jak naložit se svým hlasem. Ukazují v době sběru dat aktuální šance konkrétních stran na vítězství, koaliční potenciály, či možnosti jednotlivých stran překročit 5% uzavírací

projít na článek