Volební model od NMS Market Research

Předvolební průzkumy poskytují voličům klíčové informace při rozhodování o tom, jak naložit se svým hlasem. Ukazují v době sběru dat aktuální šance konkrétních stran na vítězství, koaliční potenciály, či možnosti jednotlivých stran překročit 5% uzavírací klauzuli nutnou pro vstup do Poslanecké sněmovny. Volební modely nicméně neslouží k předpovídání budoucnosti, ale zachycují aktuální stav. Čím více kvalitních průzkumů v České republice bude, tím lepší představu budou občané mít. The post Volební model od NMS Market Research appeared first on NMS Market Research.

projít na článek

NMS Market Research získala světové prvenství vsoutěži Research Got Talent

Zástupci výzkumné agentury NMS, Kristýna Karešová a Vít Pavliš, se svým projektem pro neziskovou organizaci Konsent, z. s., zvítězili v mezinárodní soutěži nadějných výzkumníků do 35 let. Soutěž, kterou organizuje ESOMAR, poprvé v historii ovládli repreze

projít na článek

Debaty bez cenzury Víta Rakušana lidi zaujaly, plusových bodů uvoličů mu ale přinesly málo

Debaty bez cenzury Víta Rakušana a s nimi spojená kampaň v uplynulých měsících hýbaly českým mediálním i politickým prostorem. Z výzkumu agentury NMS Market Research vyplývá, že debaty rezonovaly i mezi voliči, hnutí STAN, zejména Vítu Rakušanovi, u volič

projít na článek

Češi aČešky se oudržitelnou módu zajímají. Aktivně udržitelnost zvažuje polovina nakupujících.

Pro každého druhého Čecha je udržitelnost důležitý faktor, který zvažuje při nákupu módy. Nejdůležitějším aspektem, který Češi při rozhodování o nákupu udržitelné verze produktu zvažují, je cena. Mladší generace dokáže o nákupu udržitelné módy přesvědčit

projít na článek

S úplným zákazem prodeje energetických nápojů mladistvým souhlasí 76 procent lidí v Česku

Státní zdravotní ústav v tiskové zprávě z listopadu loňského roku upozornil na rizika spojená s nadměrnou konzumací energetických nápojů, zejména u dětí a mladistvých. Poslanci napříč politickým spektrem uvažují o omezení prodeje energetických nápojů mlad

projít na článek

Češi ve svých investicích příliš neriskují. Prim hrají spořicí účty apenzijní připojištění, ukázal průzkum.

Lidé v Česku ve svých investičních rozhodnutích příliš odvážní nejsou. Sází zejména na finanční produkty, které jim přinesou jistý, byť nižší zisk a volí takové typy investic, které již dobře znají – spořicí účty, penzijní připojištění či stavební spoření

projít na článek