Zástupci výzkumné agentury NMS, Kristýna Karešová a Vít Pavliš, se svým projektem pro neziskovou organizaci Konsent, z. s., zvítězili v mezinárodní soutěži nadějných výzkumníků do 35 let. Soutěž, kterou organizuje ESOMAR, poprvé v historii ovládli reprezentanti České republiky. The post NMS Market Research získala světové prvenství v soutěži Research Got Talent appeared first on NMS Market Research.
Předvolební průzkumy poskytují voličům klíčové informace při rozhodování o tom, jak naložit se svým hlasem. Ukazují v době sběru dat aktuální šance konkrétních stran na vítězství, koaliční potenciály, či možnosti jednotlivých stran překročit 5% uzavírací
projít na článekDebaty bez cenzury Víta Rakušana a s nimi spojená kampaň v uplynulých měsících hýbaly českým mediálním i politickým prostorem. Z výzkumu agentury NMS Market Research vyplývá, že debaty rezonovaly i mezi voliči, hnutí STAN, zejména Vítu Rakušanovi, u volič
projít na článekPro každého druhého Čecha je udržitelnost důležitý faktor, který zvažuje při nákupu módy. Nejdůležitějším aspektem, který Češi při rozhodování o nákupu udržitelné verze produktu zvažují, je cena. Mladší generace dokáže o nákupu udržitelné módy přesvědčit
projít na článekStátní zdravotní ústav v tiskové zprávě z listopadu loňského roku upozornil na rizika spojená s nadměrnou konzumací energetických nápojů, zejména u dětí a mladistvých. Poslanci napříč politickým spektrem uvažují o omezení prodeje energetických nápojů mlad
projít na článekLidé v Česku ve svých investičních rozhodnutích příliš odvážní nejsou. Sází zejména na finanční produkty, které jim přinesou jistý, byť nižší zisk a volí takové typy investic, které již dobře znají – spořicí účty, penzijní připojištění či stavební spoření
projít na článek