POZOR – velmi agresivní forma telefonického marketingu

Před několika dny jsem sama byla vystavena velmi agresivní formě marketingu. Tento pojem používám jen velmi nerada, ale bohužel o marketing šlo. Nejdřív vše probíhalo velmi nevinně, zvedla jsem hovor z neznámého čísla a na druhé straně byl docela příjemný dámský hlas. Paní/slečna se mně zeptala, zda mám čas na krátký marketingový výzkum o jedné otázce [] Příspěvek POZOR – velmi agresivní forma telefonického marketingu pochází z JUICY MARKETING

projít na článek

Sir Richard Branson hovoří o multilevel marketingu

Sir Richard Branson, známý britský podnikatel, miliardář a majitel značky Virgin, v tomto krátkém videu mluví o multilevel marketingu. Richard Branson hovoří o síťovém marketingu Vám přináší amway-fakta Na každoročních večeřích jsem měl možnost vi

projít na článek

GDPR VONLINE MARKETINGU!

Ochranu osobních údajů známe všichni. Jedná se onařízení ministerstva vnitra, na základě kterého vdnešní době není možné např.pořizovat fotografie nebo video záznamy bez předešlého souhlasu zúčastněných osob. Jak to ale je voblasti online marketingu? Jsou

projít na článek

Využití doporučení produktů ve-mailovém marketingu

Doporučení podobných produktů je v e-commerce dostupné prostřednictvím různých systémů už delší dobu. Nejedná se o nový trend, ale zároveň je v této oblasti řada novinek a nápadů či realizací, o nichž by měl každý správný marketér vědět.  The post Využití

projít na článek

POZOR!

VE STŘEDU 31.5. ZAVÍRÁME V OBCHŮDKU V 16h. The post POZOR! first appeared on INDIVIDUALITY by Kabelkový Slon.

projít na článek

Reportáž: E-commerce Berlin EXPO Amazon vládne, inspirací jsou aerolinky

Více než 4 000 odborníků se v půlce února sjelo do Berlína, aby nasálo podnětnou inspiraci od kolegů z marketingu. Přednášky 32 expertů jasně naznačily, že raketová rychlost rozvoje e-commerce a digitálního marketingu nehodlá ani v nejmenším přibrzďovat.

projít na článek