Analýza, strategie, plány pro online i offline marketing malých a středních firem. Školení marketingu na míru potřebám vaší firmy.
Žijeme vuspěchané době, době elektronické, kdy už nechceme stát frontu u okénka, kde si koupíme vstupenku či jízdenku. Očekáváme, že eshopy jsou kdispozici 24h denně a my je můžeme využít dle našich potřeb. Jenže, ne vždy tomu tak je. Nevystojíš si frontu
Před několika dny jsem sama byla vystavena velmi agresivní formě marketingu. Tento pojem používám jen velmi nerada, ale bohužel o marketing šlo. Nejdřív vše probíhalo velmi nevinně, zvedla jsem hovor z neznámého čísla a na druhé straně byl docela příjemný
Uf, říkáte si, vždyť je teprve 17. září a za okny je krásné babí léto. Pro většinu obchodníků však přichází žně a to nemám na mysli sklízení obilí a mletí čerstvé mouky. Možná jste již zaznamenali prodloužení reklamního bloku ve svém oblíbeném televizním
Jednou z velkých bariér pro firmy, která brání vyššímu používání marketingových nástrojů, je neznalost samotných pojmů. Jak nabriefovat agenturu když vlastně nevím, co potřebuji? ATL či BTL, marketingovou komunikaci či strategii.ztrácíte se? Bojíte se, že