Google Ads Změna chování nadbytečných klíčových slov Google upravil od 19. ledna doporučení týkající se nadbytečných klíčových slov a to tak, že nyní za nadbytečné považuje slova ve frázové a přesné shodě. Tedy volná shoda bude mít preferenci. Pozor na to, pokud používáte automatické aplikování tohoto doporučení. Experimenty pro Performance Max Chcete si otestovat PMAX [] Kompletní článek PPC Novinky Leden 2023 je publikován na webu Hana Kobzová, PPC Specialista.
Leták je platný na období od 1.1. do 31.3. 2023 Kopírovací papír Unicopy za 119 Kč bez DPH. Kopírovací papír Xerox Transit nebo Xerox Business s DÁRKEM! Vyberte si zboží z letáku a obdržíte od nás dárky dle vlastního výběru při objednávce nad 2.0
projít na článekGoogle Ads Cílení v obsahové síti Od března 2023 se začnou možnosti cílení přesouvat pod stránku Obsah, která se tak stane jednotným místem pro nastavování cílení. Rovněž se změní také chování cílení. V případě kombinace témat, umístění či klíčových slov
projít na článekGoogle Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely Google oznámil, že v Google Ads i Google Analytics ukončí n
projít na článekGoogle Ads Úprava navigace v online rozhraní Google testuje hned dvě nové varianty navigace. Cílem je seskupit levé a horní menu (fakturace, konverze atp.) do jedné nabídky, aby měl uživatel to nejdůležitější po ruce na jednom místě. Upravená hlavička rek
projít na článekGoogle Ads Reklamy v SERP s generativním AI Na letošním Google I/O bylo představeno nové vyhledávání, jehož výsledky využívají generativní umělou inteligenci. Tato revoluce se promítne také do placených výsledků vyhledávání, kde budou reklamy zobrazovány
projít na článek