Google Ads Cílení v obsahové síti Od března 2023 se začnou možnosti cílení přesouvat pod stránku Obsah, která se tak stane jednotným místem pro nastavování cílení. Rovněž se změní také chování cílení. V případě kombinace témat, umístění či klíčových slov v jedné sestavě, již nebude platné, že obě cílení musí být zároveň platné. Nebavíme se [] Kompletní článek PPC Novinky Únor 2023 je publikován na webu Hana Kobzová, PPC Specialista.
Všechny štěňátka z vrhu CH jsou již u svých nových rodin. Věříme, že se dostaly do těch nejlepších rukou a přejeme jim dlouhý a bezstarostný život. Plánujeme krytí naší Stelly v zemi jejího původu Itálii. Více informací po příp. potvrzení březosti..
projít na článekGoogle Ads Registrujte se na Google Marketing Live 24. května 2023 se online uskuteční každoroční Google Marketing Live. Pokud ještě nejste přihlášení, zde je registrace. Končí 4 atribuční modely Google oznámil, že v Google Ads i Google Analytics ukončí n
projít na článekGoogle Ads Úprava navigace v online rozhraní Google testuje hned dvě nové varianty navigace. Cílem je seskupit levé a horní menu (fakturace, konverze atp.) do jedné nabídky, aby měl uživatel to nejdůležitější po ruce na jednom místě. Upravená hlavička rek
projít na článekGoogle Ads Změna chování nadbytečných klíčových slov Google upravil od 19. ledna doporučení týkající se nadbytečných klíčových slov a to tak, že nyní za nadbytečné považuje slova ve frázové a přesné shodě. Tedy volná shoda bude mít preferenci. Pozor na to
projít na článekGoogle Ads Reklamy v SERP s generativním AI Na letošním Google I/O bylo představeno nové vyhledávání, jehož výsledky využívají generativní umělou inteligenci. Tato revoluce se promítne také do placených výsledků vyhledávání, kde budou reklamy zobrazovány
projít na článek