Společnost Helvetia se rozhodla provést kompletní modernizaci svého stávajícího zákaznického informačního systému. Stávající systém využíval nepodporované technologie a bylo složité do něj implementovat nové požadavky. Klient si stanovil několik hlavních cílů pro projekt: Přepis systému do moderních technologií: Nahradit starý zákaznický systém novým, moderním řešením postaveným na současných technologiích. Zlepšení výkonu a škálovatelnosti: Zabezpečit, aby nový systém byl rychlejší, stabilnější a mohl se snadno škálovat v závislosti na potřebách klienta. Rozšíření funkčnosti: Implementovat nové funkce a možnosti, které umožní klientovi lépe obsluhovat své zákazníky a poskytovat jim větší hodnotu. Bezpečnost dat: Zajistit, aby data zákazníků byla bezpečná a chráněná před hrozbami. Společnost Helvetia se věnuje výzkumu a vývoji přípravků, doplňků stravy, zejména na přírodní bázi, které zlepšují kvalitu života, mají příznivý vliv na vitalitu, zdraví, krásu a spokojenost. Společnost s centrálou v ČR působí v 8 zemích střední Evropy. Implementovaný systém pokrývá celý hlavní proces společnosti od přijímání objednávek až po hromadnou expedici zboží. Postup projektu Výběr technologie a týmu: Společnost Integra provedla spolu s klientem analýzu stávajícího systému a požadavků, které má klient na budoucí rozvoj. Na základě toho byla navržena nejvhodnější architektura nového systému a následně společnost Integra sestavila projektový tým odborníků na vybrané technologie, který projekt realizoval. Přepis původního systému. Tým projektu měl k dispozici původní systém a prováděl postupný přepis jednotlivých funkcí. Zároveň probíhala i optimalizace kódu. Projekt se realizoval agilním přístupem, zástupce klienta průběžně spolupracoval na analýze starého systému a testoval nově přepsané funkce. V prvním kroku byl také proveden návrh a odsouhlasení nového uživatelského rozhraní. Velmi důležitou součástí byl přepis funkcí pro dávkové zpracování, které obsahovaly většinu systémové logiky, Nasazení systému do produkce: Systém se nasadil do pilotního provozu na centrále a po měsíčním testovacím provozu byl postupně roll-outován i na jednotlivé pobočky. Podpora a kontinuální rozvoj: Po nasazení nového systému tým pokračuje v podpoře řešení a v jeho rozvoji, dodávání nových funkcí a zajišťování jeho stability a bezpečnosti. Výsledky projektu Nový zákaznický systém byl úspěšně nasazen a představuje významné zlepšení, především ve stabilitě systému a v možnostech dalšího rozvoje. Klient je schopen poskytovat lepší služby svým zákazníkům díky novým funkcím a lepšímu výkonu systému. Bezpečnost dat byla zvýšena, což posílilo důvěru zákazníků. Systém využívá prostředí MS Azure, což umožňuje snadnou škálovatelnost a dostatek výkonu tam, kde je ho potřeba. Zároveň to umožňuje klientovi růst bez potřeby výrazných investic do IT infrastruktury. Tato modernizace zákaznického systému pro společnost Helvetia byla úspěšným projektem, který přinesl významné výhody klientovi a posílil jeho pozici na trhu. Článek Přepis a rozvoj zákaznického systému se nejdříve objevil na Integra.
Přepis debaty Respektu s Petrem Pavlem ke dvěma letům ruské války proti Ukrajině
Přepis podcastu: s Evou Majerovou, která se snaží na Havaji prodloužit život korálům a přijít na kloub tomu, kdo ve vztahu řasy s korálem "dává komu košem"
The post Rozvoj EVVO vzdělávání v Královské MŠ a ZŠ first appeared on Královská mateřská škola.
projít na článekMáme tady pitvu kebabu zakoupeného vKauflandu. Toto bude přepis zvukového záznamu inspektora Emperora. Zakoupen byl coby bagetoidní náhražka kebabu. Hlavním důvodem bylo, že byl prostě Příspěvek Kebab z Kauflandu pochází z
projít na článekVe středu 24.01.2024 se na naší škole uskutečnil projektový den, který byl uskutečněný za podpory operačního programu INOVACE OP JAK. Dnešní den na naší základní škole je plný kreativity a podnikavosti, díky projektovému dni s názvem Rozvoj podnikavosti
projít na článek