Aktuálně je pro rychle přizpůsobivé prodejce neuvěřitelně snadné se pravidlům konkurenčního boje přizpůsobit. A své konkurenty rychle předběhnout. Naopak ti, kteří nové technologie ignorují a stále využívají pouze staré marketingové taktiky, jsou čím dál více pozadu. Nejmodernější metody získávání zákazníků jsou tak pro každou firmu prodávající SaaS jedinou cestou k úspěchu. Pojďme si ty nejlepší strategie tohoto roku společně probrat. Obsah: Identifikujte slabiny a tvořte příležitosti 1. Cold e-maily a sběr leadů 2. Poznejte sílu LinkedInu 3. Využívejte Facebook Ads 4. Osvojte si obsahový marketing na sociálních sítích 5. Nepodceňujte obsahový marketing na blogu Na B2B Marketing musejí být dva Identifikujte slabiny a tvořte příležitosti Ještě, než se nějakému obchodníkovi ozvete si zjistěte, s čím bojuje. Tedy s jakými problémy se potýká a co jsou jeho slabiny. Jak to udělat opravdu jednoduše? Najděte si danou firmu na Googlu, otevřete si jejich web a projděte si všechny sekce. Dívejte se po tom, kvůli čemu se jejich produktu, nebo službě nedaří držet krok s konkurencí. Po tom, co na toto přijdete bude potřeba doladit řešení jejich problému. To jim má pomoci rychle růst a ideálně za krátkou dobu. 1. Cold e-maily a sběr leadů Před tím, než začnete s cold e-maily budete potřebovat nástroj, který vám pomůže s rychlým sběrem leadů. Doporučuji Apollo. Jedná se o AI asistenta, kterého vyvinuli právě pro B2B prodejce. Ten je schopný pracovat s databází o velikosti více než 275 milionů kontaktů. A s opravdu velkým množstvím dat o prodejích samotných. Prodejní týmy tak mohou vidět nové příležitosti a využít je. Apollo umožňuje zúžit seznam leadů pouze na ty, se kterými máte vážný zájem spolupracovat. Lze si zapnout, nebo vypnout možnosti jako booleovské operátory ve vyhledávání, pracovní pozice, ověření e-mailové adresy a další. Můj tip: Než začnete využívat automatizace v e-mail marketingu, zkuste své leady trošku „rozehřát“ pomocí nástroje Instantly ai. Cílem je Googlu, nebo jiné e-mailové platformě dát najevo, že by měla váš e-mail zobrazit přímo v doručené poště příjemce. Nikoliv ve spamu, nebo jiné složce, kterou příjemce neotevírá. Pokud máte v plánu rozesílat hromadné e-maily a nevíte si s nimi rady, doporučuji vám si projít detailního průvodce od eWay-CRM. 2. Poznejte sílu LinkedInu Mnoho B2B prodejců aktivně využívá LinkedIn. Nenechte si proto ujít příležitost se s nimi spojit. Oblíbený kanál se chlubí více než 320 miliony uživatelů, kteří jsou aktivní alespoň jednou měsíčně. Toto místo je tak pro vaši firmu doslova rájem pro leady. Než začnete brouzdat vody LinkedInu, doporučuji si zjistit, na kterou skupinu lidí máte cílit – dle odvětví. Poradím vám v tomto návodu. Nejlepší způsoby, jak oslovit vaši cílovou skupinu jsou: Zvyšte šanci na získání vyššího počtu spojení pomocí personalizovaných žádostí o spojení. Pochvalte svému budoucímu spojení cokoliv, co vás na jeho profilu zaujalo. Může se jednat o příspěvek, jeho zkušenost, nebo cokoliv, co s nimi sdílíte. Komplimentem začnete konverzaci příjemně a přirozeně. Reagujte na příspěvky ostatních uživatelů. Komentujte, sdílejte, lajkujte… Dávejte lidem konstruktivní kritiku. Ale nezapomínejte na slušnost. Nabídněte své řešení problému – svůj produkt. A požádejte je o krátký hovor, na kterém budete moct probrat detaily. 3. Využívejte Facebook Ads Facebook nabízí dobře promyšlené možnosti zacílení obsahu na určitou skupinu lidí. Pro B2B prodejce to jsou většinou lidé na vyšších pozicích, kteří rozhodují, jaký produkt, či službu bude jejich firma v budoucnu využívat. Na Facebooku najdete 3 typy publika: základní, vlastní a jemu podobné publikum. Ideální je zacílit na ty B2B prodejce, kteří se zajímají o témata související s vašim produktem. To poznáte podle jejich aktivity na Facebooku. Podívejte se, jaké mají koníčky a jaké skupiny sledují, popřípadě ve kterých a jak jsou aktivní. Nejspíše se budou zajímat o různé nástroje pro řízení své firmy, podnikání jako takové a profesní rozvoj. Když budete pracovat s hlavním panelem reklam na Facebooku, ujistěte se, že cílíte na lidi na vysokých pozicích. Tedy na ředitele, viceprezidenty, zakladatele nebo marketingové manažery a podobně. Právě oni rozhodnou o tom, zda je pro ně váš produkt, či služba vhodná a výhodná. 4. Osvojte si obsahový marketing na sociálních sítích Obsahový marketing můžete dělat na jakékoliv platformě. Pro konzistentní obsah a propagaci značky je ideální LinkedIn. Pokud chce startup na LinkedInu růst, je pro něj tou nejlepší strategií sdílet obsah „očima zakladatele“. Aktivita zakladatele na síti je pro získávání leadů naprosto zásadní. Záleží ale také na tom, jaký obsah majitel firmy sdílí. Pokud budete sdílet nerelevantní příspěvky, které vašim sledujícím nic nedají a na platformu se nehodí, nikdo vás nebude chtít sledovat a nikdo tak nenakoupí. Vždy musíte sdílet obsah, který vaše sledující něčím obohatí. Skvělým příkladem aktivity na LinkedInu je profil Bena Sharfi, spoluzakladatele firmy Platter. Ten sdílí přesně to, co by člověk na jeho pozici sdílet měl. Tedy návrhy na podcasty, příběhy ze světa HR, vylepšení produktu, webináře, příběhy z pracovního života a případové studie. Takový obsah zvyšuje konverzi, protože publikum zajímá. Sledovatelé chtějí dostávat informace přímo od zakladatele. A vidět, kam se firma posouvá. 5. Nepodceňujte obsahový marketing na blogu Obsahový marketing na blogu pomáhá firmám budovat autoritu a dlouhodobé vztahy se čtenáři. Nejlepší strategie pro fungující blog jsou: konzistence a kvalitní obsah. To znamená, že byste měli články sdílet pravidelně a mít na blogu pouze relevantní témata, která vašemu publiku v nějakém směru pomáhají a zajímají jej. Na B2B Marketing musejí být dva Pokud vám někdo řekne, že je propagace SaaS produktu lehká, nevěřte mu. A nečekejte žádnou procházku růžovou zahradou. Začátečníci, nespoléhejte pouze na jednu marketingovou strategii. Pokud totiž ta nebude fungovat, nezbyde vám nic. Vždy mějte kromě plánu A také plán B, C, nebo i D. Má rada na závěr pro SaaS marketéry, začněte s e-mail marketingem. Je totiž nejlevnější. Poté se věnujte placeným reklamám a nikdy nepodceňujte sílu obsahového marketingu na sociálních sítích a blogu. The post Prodej SaaS v roce 2024? Jedině pomocí e-mailu, sociálních sítí a obsahového marketingu appeared first on eWay-CRM.
Přemýšlíte, jaké sociální síti věnovat v roce 2024 svou pozornost nebo na jaké trendy se v letošním roce zaměřit? Podívejte se na následující statistiky podle jednotlivých sociálních sítích. Dozvíte se v nich třeba to, že 69 % lidí nakoupí po té, co vidí
projít na článekB2B firmy sledují trendy. Do marketingu včleňují automatizaci i umělou inteligenci. Zároveň narůstá obliba firemních videí a více firem pořádá vlastní eventy. B2B podniky se i nadále drží oblíbených on-line marketingových aktivit. Podobně jako loni se vy
projít na článekPo delší době jsme se podívali na indexaci největších sociálních sítí ve vyhledávači Seznam a přidali i Google. Data přinášíme v mini infografice pod textem. Zdrojem dat je operátor site:, který neposkytuje reálná data. Nicméně, dnes má na Seznamu asi hod
projít na článekUšetřete náklady, zjednodušte procesy a získejte větší kontrolu nad Vaší personální agendou! Představujeme Vám revoluční řešení: HR Portál jako službu (SAAS)! Nechte naši technologii pracovat Článek HR Portál jako služba (SAAS) se nejdříve objevil na NUG
projít na článekVážení zákazníci, poslední prodejní den v letošním roce bude 20.12.2023 do 15:00 hod. V době od 21.12.2023 – 31.12.2023 bude zavřeno. Od 1.1.2024 do 4.1.2024 bude probíhat inventura. Prodej v novém roce bude zahájen 5.1.2024. Všichni zaměstnanci TREMIS s.
projít na článek