Propagace ve franšízingu

Pro nové zájemce o podnikání nabízí franšízing zajímavou a bezpečnější variantu s menšími riziky. V této oblasti je několikanásobně větší počet úspěšných podnikatelů než u jiných forem podnikatelských aktivit. Výhodami jsou již hotové know-how, obchodní jméno, ochranné známky a také bezprostřední podpora v mnoha oblastech, např. v marketingu a reklamě. Jak využít storytelling Vyprávění příběhů je staré jako lidstvo samo. Příběhy táhnou a inspirují. Lidé milují historky o zakladatelích, vzniku produktu, o cestě k zákazníkovi. Rádi si představují, jak výrobek nebo služba změní jejich život a oni budou šťastnější. Také franšízant má své příběhy, místo, kde působí, své věrné fanoušky a zákazníky. Pro ně může vytvářet podmínky ke vzniku nové historie svého podniku a příběhy pak vhodně využít v marketingové komunikaci na sociálních sítích, na firemním blogu ap. Co je vidět jako první Logo, barvy, symboly, uspořádání prostor, prostě vizuální stránka upoutá potenciálního klienta jako první. Stálý zákazník už ví, co může v různých městech v podnicích tohoto typu najít. Ať se jedná o restauraci, pekárnu nebo obchod s kosmetikou, je zvyklý na určitý standard služeb, chování zaměstnanců, stejnou kvalitu výrobků. To všechno vytváří značku franšízora, kterou poskytuje na základě smlouvy a provozního manuálu franšízantům. Marketingové aktivity a vztahy s veřejností Výhody franšízingu spočívají ve využívání síly známé značky, která je podporována také v oblasti výzkumu a vývoji nových produktů, designu, věnuje se PR (vztahům s veřejností) a sponzoringu. Vedle toho je i prostor pro další marketingové aktivity samotného franšízanta – eventy, sdílení na sociálních sítích, zapojení se do místní komunity, networking… Marketingová komunikace by měla vést ke zkvalitňování firemní kultury, hrdosti na příslušnost k firmě, spokojenosti zákazníků i zaměstnanců. Aby nedocházelo k nedorozuměním, vypracovává franšízor podrobný provozní manuál, kde je vše detailně popsáno.

projít na článek

Týdenní žurnál: #13: První přemýšlení nad propagací rozborů webů

Záznam z týdne 16.–21. 10. 2022. Propagace Landing page odshora až dolů™. Příspěvek na LinkedIn. Článek na Medium.com. Úpravy na webu. Whalesync.

projít na článek

Týdenní žurnál: #15: Prezentace web designérů a UI a UX designérů

Záznam z týdne 30. 10 – 6. 11. 2022. Designéři mohou získat nové zakázky. Nový zahraniční projekt na obzoru? Propagace rozborů webů a zhrzený kolega.

projít na článek

Týdenní žurnál: #31: Nový web spuštěn. Vracím „focus“ na Designui

Záznam z týdne 13.–26. 3. 2023. Spustil jsem nový osobní web. Oživuji Designui. Pracuji na zlepšení propagace. Figma pluginy – EightShapes Specs a Tokens Studio.

projít na článek

Den M - finále

Den M - finále Finále soutěžě Den M je za námi. Vítěze jednotlivých okruhů již známe. Literární okruh - Natálie Doležalová 2. C Časopis a propagace oboru - Veronola Veletová, Jiří Pospíšil, Igor Sokyrko 1. C Fotoreportáž a videoreportáž - Terka Peckov

projít na článek

Setkání členů VČELÍ STRÁŽE

V sobotu 4. března 2017 se v Brně sešlo 48 členů spolku VČELÍ STRÁŽ, z.s. z různých částí Moravy. Jedná se o studenty středních a vysokých škol, pedagogy i samotné včelaře. Jejich společným tématem je právě propagace včelařství a ochrana hmyzích opylovate

projít na článek