Když budete mít firmu, která se chce prezentovat na veřejnosti například formou rautu, anebo uspořádá veřejný stánek, kde bude nabízet své služby, jakým způsobem budete chtít oslovit kolemjdoucí a případné zájemce o spolupráci či vaše budoucí zákazníky? Pravděpodobně sáhnete po nějakém reklamním předmětu s potiskem. A teď se nabízí otázka, jaký předmět to bude. Měl by být pokud možno nevelkých rozměrů, nepříliš drahý, ale zároveň užitečný každému. Klíčové slovo k úspěchu je univerzalita, a právě na té je postaven úspěch celé akce. Pro tyto účely jsou vynikající volbou papírové bločky, záznamníky a diáře, a spolu s nimi reklamní propisky. Zastrčíte je do kapsy – propisku můžete lidem nabízet na ulici, v salonku s občerstvením anebo na firemním školení ve školicí místnosti. Může vám je přinést hosteska, anebo si ji sami vyzvednete spolu s propagačními letáky. Jednoduše propisku zastrčíte do kapsy, a je to. Máte ji před sebou – propisky patří k předmětům, které máme v ruce každý den, podepisujeme s nimi různé dokumenty, píšeme si poznámky a děti se jimi učí psát již v první třídě základní školy. V tomto směru nás neohrožuje digitalizace a doufejme, že propisky stále zůstanou základním předmětem k dorozumívání mezi lidmi. Propiska i na dovolené – když cestujete na dovolenou, berete si s sebou doklady, peníze a samozřejmě i tužku a papír. Spoléhat se jen na mobilní telefon by bylo pošetilé, protože ten se vám může pokazit v neočekávaném okamžiku, a jste lidově řečeno namydlení. Papír se vám sice může rozmáčet a propiska přestane psát kvůli vyschlé náplni, ale to se nestává tak často, a máte-li s sebou propisky tři nebo čtyři pro jistotu, tak je pravděpodobnost jejich selhání prakticky nulová. Buďme tedy rádi, že propisky existují, že se stále vyrábí, a že s nimi můžeme zaznamenávat své postřehy ze všech oblastí lidského života. Článek Propiska jako vynikající reklamní předmět se nejdříve objevil na CS Hlas.
Určitě se vám někdy stalo, že vám dopsala propiska a nebo jste ji neměli po ruce. Takový problém má občas úplně každý. Čím více propisek v domě nebo ve firmě je, tím větší je šance, že když ji budete potřebovat, nikde žádná nebude. Propisky jsou jednou z
Máte ji v ruce každý den – kdybychom se vás zeptali, jaký předmět používáte bez výjimky každý den, možná bychom se dočkali odpovědí ve stylu „mobilní telefon nebo notebook“. Někteří staří lidé však nemusí mobil používat denně a už vůbec ne notebook, ale c
Pro každou firmu a instituci je dnešní prostředí plné konkurence. Konkurence je větší než kdy dřív. Proto musí firmy neustále hledat nové a nové způsoby, jak zapojit svou firmu do marketingu a jak ji co nejlépe propagovat co nejširšímu spektru lidí, kteří
Kdyby na vás bylo to, že byste měli udělat nějakou skvělou propagaci výrobků anebo služeb anebo byste měli udělat nějaké reklamní předměty, tak co by to podle vás mělo být? Protože když se na tohle někoho zeptám, tak každý mi ihned řekne hrníčky anebo klí
Pokud přemýšlíte, jak byste mohli zviditelnit svou firmu a nechcete do toho investovat několik set tisíc, tak se vám nabízí i jiné možnosti. Nemusíte mít hne několik bannerů, nebo reklamy v televizi a v rádiu. Vy budete spokojeni i s menší propagací vaší