Kdyby na vás bylo to, že byste měli udělat nějakou skvělou propagaci výrobků anebo služeb anebo byste měli udělat nějaké reklamní předměty, tak co by to podle vás mělo být? Protože když se na tohle někoho zeptám, tak každý mi ihned řekne hrníčky anebo klíčenky, nebo nějaké čepice, jako například kšiltovky. A sice ano, je to také perfektní nápad a myslím si, že by to také bylo velice snadno uskutečnitelné, jenomže co byste řekli třeba na propisky s vlastním potiskem? Podle mého názoru vlastně propiska se využívá skoro každý den, i když mnoho lidí stále dokola opakuje, že v posledních letech se nejvíce píše na počítači, tudíž na klávesnici. A na klávesnici právě nepotřebujeme vůbec žádné psací potřeby, jako například propisku. Jenomže stále vídám v obchodech, že se prodávají také dokonce dárkové propisky a ty stojí třeba někdy i dvacetkrát více než třeba klasická propiska odněkud z papírnictví. Proto si myslím, že když jsou nějaké firmy anebo podnikatelé a chtějí svou firmu opravdu hodně propagovat, tak by měli také dbát na to, aby jejich propagace byla hlavně v první řadě úspěšná. Já sama bych doporučila také reklamní předměty a samotné by se mi líbilo, kdyby to byly propisky s vlastním potiskem. A vlastně na takovéto propisky s vlastním potiskem můžete dát opravdu cokoliv. Samozřejmě, aby to nebylo v rozporu se zákonem anebo aby to nebylo nudné, což by bylo opravdu hodně divné a myslím si, že by to nedělalo kladnou reklamu, ale spíše naopak. Ale říká se, že i negativní reklama je reklama, ale abych se vrátila zpět k propiskám s vlastním potiskem. Já sama bych tam dala třeba telefonní číslo nebo název firmy anebo logo firmy, aby si každý ihned všimnul, proč má propiskou v ruce a co je na té propisce. Aby to hlavně bylo jednoduché a aby v tom člověk nemusel hledat nic složitého. Článek Propiska s vaší reklamou se nejdříve objevil na Blogus.
Určitě se vám někdy stalo, že vám dopsala propiska a nebo jste ji neměli po ruce. Takový problém má občas úplně každý. Čím více propisek v domě nebo ve firmě je, tím větší je šance, že když ji budete potřebovat, nikde žádná nebude. Propisky jsou jednou z
Pro každou firmu a instituci je dnešní prostředí plné konkurence. Konkurence je větší než kdy dřív. Proto musí firmy neustále hledat nové a nové způsoby, jak zapojit svou firmu do marketingu a jak ji co nejlépe propagovat co nejširšímu spektru lidí, kteří
Každodenně se v našem kosmetické salonu v centru Brna věnujeme našim klientkám s maximální pečlivostí. Pro nás je totuž každá spokojená zákaznice takovou chodící reklamou. Co může být přirozenějšího, než když si s kamarádkami řeknete, kde jste byly spokoj
projít na článekKdyž budete mít firmu, která se chce prezentovat na veřejnosti například formou rautu, anebo uspořádá veřejný stánek, kde bude nabízet své služby, jakým způsobem budete chtít oslovit kolemjdoucí a případné zájemce o spolupráci či vaše budoucí zákazníky? P
I když se to možná ještě před pár lety zdálo jako hotová věc, psacím potřebám stále neodzvonilo. Potřebujeme je od první třídy až do práce. Učíme se s nimi psát, a i když dnes máme na všechno chytré telefony kde najdeme i poznámkový blok, psací potřeby pr