První BMW M3 Touring.

Rodina modelů BMW M3 a BMW M4 se vůbec poprvé rozrůstá o karosářskou variantu Touring. BMW M3 Competition Touring s pohonem všech kol M xDrive kombinuje nefalšovaný závodní pocit z jízdy s mimořádně výrazným charakterem a větší praktičností. Je to poprvé, co BMW M GmbH uvádí na trh pětidveřovou variantu svého vysokovýkonného modelu prémiové střední třídy, který sklízel úspěch ve všech šesti modelových generacích. Automobil bude nabízen výhradně ve verzi Competition a se systémem pohonu všech kol M xDrive. To znamená, že výkon 375 kW/510 k generovaný řadovým 6válcem s technologií M TwinPower Turbo je přenášen prostřednictvím 8stupňové převodovky M Steptronic s řazením Drivelogic a podle potřeby rozdělován na všechna kola. Díky této technologii pohonu a specifickému naladění podvozku vykazuje BMW M3 Touring za všech okolností zcela mimořádný jízdní projev, a to jak na silnici, tak na závodním okruhu při překonávání dynamických limitů. Tradiční dynamický styl, agilita a preciznost BMW M se snoubí s neomezenou každodenní praktičností, kterou umocňuje ještě větší zavazadlový prostor, a společně propůjčují BMW M3 Touring velmi výraznou identitu, kterou jednoznačně demonstruje extravagantní design exteriéru. M3 Touring přesvědčuje také inovativními technologiemi obsluhy a konektivity. Jedná se o první vysokovýkonný vůz od BMW M GmbH, který bude vybaven novým systémem BMW iDrive včetně BMW Prohnutého displeje využívajícího BMW Operační systém 8. M typický design s výraznými detaily. Design exteriéru BMW M3 Touring vlastním osobitým stylem odráží motorsportem inspirovaný charakter modelové řady M3/M4. Stejně jako sedan, lze i variantu Touring jasně odlišit od varianty BMW řady 3, která je základem pro tento M model. Čistě navržené plochy, mohutné blatníky a další prvky signalizují výjimečný výkonový potenciál BMW M3 Touring, stejně jako M specifické designové prvky, které jsou pevně spojeny s funkčními požadavky na přívod chladicího vzduchu a aerodynamiku. Z toho vzniká extravagantní a emoce vzbuzující výraz, který BMW M3 Touring jasně odlišuje od jeho konkurentů v segmentu. BMW M3 Touring se vyznačuje specifickými úpravami provedení střechy a zadní části, které jsou pro novou variantu charakteristické. M3 Touring tak v rámci své modelové řady i mimo ni získává jedinečnou vizuální identitu. Stejně jako plochy karoserie, i proporce BMW M3 Touring podtrhují jeho výraznou dynamickou auru. Zvenku je o 85 milimetrů delší než BMW řady 3 Touring (4794 mm), je také o 76 mm širší (1903 mm) a o čtyři milimetry nižší (1436 mm). Má mimořádně velká kola z lehké slitiny s průměrem 19 palců vpředu a 20 palců vzadu. M specifická BMW maska chladiče ve tvaru ledvinek. M specifická přední část zajišťuje, že Touring je okamžitě rozpoznatelný jako člen rodiny M3. Uprostřed se vyjímá vertikálně orientovaná černá a bezrámová BMW maska chladiče, která klesá hluboko dolů k vozovce. Její horizontálně uspořádané M specifické dvojité lamely nesou označení „M3 Competition“. Kromě toho velké nasávací otvory umístěné ve spodní části předního nárazníku zlepšují přívod chladicího vzduchu ke komponentům pohonu a brzdové soustavy. Každý z otvorů je rozdělen na dvě části a opatřen voštinovou výplní. Vzduchové clony, situované v krajních částech přední části, zlepšují aerodynamiku a zdůrazňují šířku vozu. Součástí standardní výbavy BMW M3 Touring jsou Full-LED světlomety s optickými světelnými trubicemi ve tvaru písmene U pro denní svícení. Volitelné laserové světlomety BMW Laserlight lze rozpoznat podle modrých ozdobných prvků. Jejich součástí je také funkce adaptivního přisvěcování do zatáček s variabilním osvětlením vozovky pro jízdu ve městech a na dálnicích, a navíc také neoslňující asistent dálkových světel BMW Selective Beam. Při rychlostech nad 60 km/h laserové světlomety BMW Laserlight zvětšují dosvit dálkových světel na maximálních 550 metrů a dynamicky sledují topografii vozovky. Na seznamu volitelné výbavy jsou také zatmavené světlomety BMW Individual Shadow Line. Při pohledu z boku se osobité a dynamicky protažené proporce modelu Touring snoubí s výrazně rozšířenými podběhy kol, charakteristickými M bočními ozdobnými prvky a rozšířenými bočními prahy. Spolu se spodními hranami předního a zadního nárazníku, které rovněž výrazně vystupují, tvoří prahy černý lesklý pás kolem celého vozu. Tento prvek karoserie inspirovaný závodními vozy doplňuje přední spoiler, aerodynamická křidélka vzduchových clon a kryty podvozku, jež zlepšují aerodynamiku. Na zdokonalení proudění vzduchu se podílejí také leskle černá M specifická vnější zpětná zrcátka. Interiér s nádechem exkluzivity. Prostorová koncepce BMW M3 Touring a design jeho interiéru zdůrazňují v různých ohledech odlišný charakter vozu. Automobil je vybaven nejnovější generací multisenzorického systému BMW iDrive vybaveného BMW Operačním systémem 8, který umožňuje intuitivní ovládání. K tomu se přidává mimořádně progresivní design palubní desky s BMW Prohnutým displejem. BMW Prohnutý displej ukazuje cestu k modernosti a digitalizaci. Tvoří ho 12,3palcový informační panel za volantem a kontrolní displej s úhlopříčkou 14,9 palce spojené jednolitou skleněnou bezrámečkovou plochou, která je prohnutá a natočená směrem k řidiči. BMW Prohnutý displej společně s BMW Operačním systémem 8 umožňuje výrazně snížit počet tlačítek a ovládacích prvků. Mezi nejvíce odlišující prvky BMW M3 Touring patří jeho praktičnost a prostor, který nabízí k uložení výbavy pro každodenní život i rychlou jízdu. Zadní prostor disponuje třemi plnohodnotnými sedadly. Opěradla zadních sedadel jsou dělená v poměru 40:20:40, takže je lze sklápět buď jednotlivě, nebo vcelku, podle toho, kolik cestujících nebo nákladu je třeba přepravit. Tímto způsobem je možné objem zavazadlového prostoru BMW M3 Touring rozšířit z 500 litrů na maximálních 1510 litrů. Dalším charakteristickým detailem zvyšujícím praktičnost BMW M3 Touring je zadní okno, které lze otevírat nezávisle na pátých dveřích. The post První BMW M3 Touring. appeared first on BMW M - Renocar.

projít na článek

Z historie European Touring Car Cupu

FIA European Touring Car Cup vznikl po ukončení mistrovství Evropy cestovních vozů, které nahradilo mistrovství světa, tedy na konci roku 2004.

projít na článek

Divize BMW M začíná testovat první BMW M3 Touring

BMW M a pětidveřové kombi? Ano, divize BMW M potvrdila, že rozšiřuje nabídku modelů M o ostré pětidveřové kombi s emblémem “M”. Nový vůz je ve fázi testování, můžete ho vidět v maskovacím převleku poblíž vývojového centra v Garchingu nedaleko Mnichova. Te

projít na článek

BMW (E61) M5 Touring 2004, OttO mobile 1:18

Modely aut OttO mobile 1:18, které připravujeme na sklad - BMW (E61) M5 Touring 2004, barva černá. Sběratelské resinové modely aut OttO mobile jsou vyráběny v limitovaných edicích. Vyrobeno pouze 4000 kusů! Resinové modely aut OttO mobile potěší různé sbě

projít na článek

Touringové/trekingové elektrokolo Superior eXR 6050 BLS Touring 2020/21 (BOSH)

Popis:Unisexové touringové kolo se špičkovým motorem Bosch Active Line 65 Nm s vysokým výkonem a mimořádným dojezdem až 140 km díky plně integrované baterii s kapacitou 500 Wh. Nový rám se snadným nástupem je vhodný pro městskou jízdu a časté a pohodlné n

projít na článek

Porsche 911 Carrera Touring

Základní parametry k vozu: Objem motoru2 981 cm³, 6 boxerMaximální výkon283 kW (385 koní)Točivý moment450 Nm Maximální rychlost310 km/hZrychlení 0-1003,5 sSprint na 400m11,9 s Porsche 911 Carrera T: Odlehčená lahůdka pro fajnšmekry Porsche ož

projít na článek