Šestá generace sportovního sedanu BMW M5 je vybavena pohonem všech kol, takže řidiči ocení mnohem větší každodenní praktičnost a špičkovou stabilitu. Srdcem systému xDrive je centrální řídicí jednotka se speciálním softwarem, který ovládá podélnou i příčnou dynamiku. Nová technologie kombinuje agilitu a preciznost standardního pohonu zadních kol se stabilitou a trakcí pohonu všech kol. Agilita, stabilita, trakce Nové BMW M5 můžete řídit ve sportovním a přesném stylu na okruhu i na běžné silnici za všech povětrnostních podmínek. Systém xDrive má vše pod kontrolou. Přední kola nastupují do hry jen tehdy, když zadní nejsou schopna přenést na silnici více výkonu a je zapotřebí větší trakce. I při sportovní jízdě s využitím vysokého výkonu je nová M5 předvídatelná. Jízdní režimy podle přání Novou M5 pohání buď všechna 4 kola nebo můžete zvolit jen pohon zadních kol. Podle svých preferencí a povahy vozovky můžete volit různé kombinace režimů stabilizačního systému DSC (DSC on, MDM, DSC off) a režimů pohonu kol xDrive. Na výběr máte varianty 4WD, 4WD Sport nebo 2WD. Volbou režimu 4WD Sport se změní nastavení xDrive a vůz bude naladěn na maximálně sportovní výkon se zachováním ovladatelnosti a přilnavosti. Tento režim využijete hlavně na závodních okruzích na suché trati. Oproti tomu s aktivovaným režimem 2WD nabízí nová M5 tradičním fanouškům vozů M zážitek z jízdy s výkonným sedanem s pohonem zadní nápravy. [...] Číst dále... from První M v sedanu s pohonem všech kol The post První M v sedanu s pohonem všech kol appeared first on BMW M - Renocar.
První BMW M v sedanu s pohonem všech kol, 600 koní a zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,4 sekundy, taková je nová BMW M5. Vidět jste ji mohli při slavnostním odhalení v sobotu 31. března v brněnském BMW M Centru firmy Renocar. Více než 100 testovacích jízd
Pod kódovým označením F90 se letos na trhu objeví nová generace vozu BMW M5. Jde o první vůz řady M v sedanu, který je vybaven pohonem všech kol. Pohonné ústrojí M xDrive zlepšuje jak agilitu, tak i trakci nové M5. Agilita, stabilita, trakce Šestá genera
BMW M3 a M4 přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 375 kW (510 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální jízdní dynamika s pohonem zadních kol nebo pohonem všech kol M xDrive (od léta 2021) Vysokovýk
Hledáš kvalitní elektrokolo s jedinečným pohonem a velkou kapacitou baterie? Univerzalita modelu Instict je propojena s pohonem Dyname 4.0 a nabízí tak obrovské možnosti použití tohoto modelu.
projít na článekTo jsme takhle jednou přemýšleli, jestli by byla rychlejší kolegyně na elektro skládačce se středovým pohonem o výkonu 250 W nebo kolega na elektro odrážedle se zadním pohonem 750 W.
projít na článek