Nové BMW M5 s xDrive

Pod kódovým označením F90 se letos na trhu objeví nová generace vozu BMW M5. Jde o první vůz řady M v sedanu, který je vybaven pohonem všech kol. Pohonné ústrojí M xDrive zlepšuje jak agilitu, tak i trakci nové M5. Agilita, stabilita, trakce Šestá generace tohoto sportovního sedanu je vybavena pohonem všech kol, takže řidiči ocení mnohem větší každodenní praktičnost a špičkovou stabilitu. Srdcem systému xDrive je centrální řídicí jednotka se speciálním softwarem, který ovládá podélnou i příčnou dynamiku. Nová technologie kombinuje agilitu a preciznost standardního pohonu zadních kol se stabilitou a trakcí pohonu všech kol. Nové BMW M5 můžete řídit ve sportovním a přesném stylu na okruhu i na běžné silnici za všech povětrnostních podmínek. Systém xDrive má vše pod kontrolou. Přední kola nastupují do hry jen tehdy, když zadní nejsou schopna přenést na silnici více výkonu a je zapotřebí větší trakce. I při sportovní jízdě s využitím vysokého výkonu je nová M5 předvídatelná. 8stupňová převodovka M Steptronic Úkol přenést výkon motoru na kola spočívá u nového BMW M5 na 8stupňové převodovce M Steptronic s technologií Drivelogic. Díky jejím krátkým časům řazení a optimálnímu rozložení převodových stupňů tvoří tato převodovka společně s novým systémem xDrive a modernizovaným přeplňovaným osmiválcovým motorem perfektně sladěný celek. Převodovka se stará o plynulé rozjezdy, usnadňuje manévrování a její široký rozsah převodových poměrů udržuje nízkou spotřebu paliva. K dispozici máte 3 režimy řazení spolu s možností řadit manuálně páčkami na volantu včetně sportovního podřazování o několik stupňů. Výkonnější přeplňovaný osmiválec Pod kapotou se ukrývá nejnovější varianta 4,4litrového motoru V8 s technologií M TwinPower Turbo. Technická vylepšení zahrnují vyšší vstřikovací tlak, nová turbodmychadla, výkonnější mazací a chladicí systémy a také lehčí výfukový systém, který vytváří nezaměnitelnou zvukovou stopu. Jízdní režimy podle přání Novou M5 pohání buď všechna 4 kola nebo můžete zvolit jen pohon zadních kol. Podle svých preferencí a povahy vozovky můžete volit různé kombinace režimů stabilizačního systému DSC (DSC on, MDM, DSC off) a režimů pohonu kol xDrive. Na výběr máte varianty 4WD, 4WD Sport nebo 2WD. Volbou režimu 4WD Sport se změní nastavení xDrive a vůz bude naladěn na maximálně sportovní výkon se zachováním ovladatelnosti a přilnavosti. Tento režim využijete hlavně na závodních okruzích na suché trati. Oproti tomu s aktivovaným režimem 2WD nabízí nová M5 tradičním fanouškům vozů M zážitek z jízdy s výkonným sedanem s pohonem zadní nápravy. The post Nové BMW M5 s xDrive appeared first on BMW M - Renocar.

projít na článek

Verze Competition má 510 koní

BMW M3 a M4 přicházejí na trh také ve verzi Competition. Výkon motoru je navýšen na 375 kW (510 koní), vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální jízdní dynamika s pohonem zadních kol nebo pohonem všech kol M xDrive (od léta 2021) Vysokovýk

projít na článek

První M v sedanu s pohonem všech kol

Šestá generace sportovního sedanu BMW M5 je vybavena pohonem všech kol, takže řidiči ocení mnohem větší každodenní praktičnost a špičkovou stabilitu. Srdcem systému xDrive je centrální řídicí jednotka se speciálním softwarem, který ovládá podélnou i příčn

projít na článek

Tlačítka M Mode a Setup pro rychlé nastavení

Nové tlačítko Setup umožňuje přímý přístup k nastavení motoru, tlumičů, řízení, pohonu všech kol M xDrive a brzdovému systému. Tlačítko M Mode umožňuje individuální konfiguraci zásahů asistenčních systémů, přístrojového panelu a Head-Up Displeje. Nové tla

projít na článek

Nový 6válec s 510 koňmi

S příchodem první řady X3 M a X4 M do nabídky BMW M zažívá svou premiéru nově vyvinutý řadový 6válcový motor ve 2 variantách. Tento motor vyniká nejnovější verzí přeplňování M TwinPower Turbo, má také nové chlazení a mazání. Nabízí výkon 353 kW (480 koní)

projít na článek

8 válců a 600 koní

Pod kapotou nového BMW M5 pracuje nejnovější verze 8válcového motoru o objemu 4,4 litru s technologií M TwinPower Turbo. Výkon 441 kW (600 koní) a maximální točivý moment 750 Nm slibují masivní zátah a extrémní jízdní zážitky. Osmiválec se 2 turbodmychadl

projít na článek