Recenze na e-shopové řešení Webczech

Abych jen nekroužil kolem aktuálního tématu COVID-19, mám tu pro rozptýlení recenzi na Webczech, další z nabídky e-shopových systémů. Ty testuji velmi rád a dělám to v podstatě neplánovaně, protože s každým novým zákazníkem mám příležitost otestovat si také něco nového, ať už jde o nějaký zajímavý nástroj nebo e-shopové řešení, jiné než známý Shoptet, Opencart nebo Prestashop.

projít na článek

Moje školení v Shoptetu

Začátek prázdnin jsem zahájil studijní návštěvou pražské společnosti Shoptet. Hodně jsem se těšil, protože se jedná o e-shopové řešení, na které se dá spolehnout a kde nemusíte řešit spoustu problémů.

projít na článek

Co (ne)dělat v Shoptetu

Hodně zajímavých poptávek od klientů mi chodí na e-shopové řešení Shoptet, a to z důvodu určité nefunkčnosti jejich elektronických obchodů. Příčinou občas bývá přílišná aktivita majitelů, kteří si za svůj za svůj zmar mohou často sami. Ale nechci paušaliz

projít na článek

Facebook Conversion Api: Jak na to?

Aktuálně velmi zásadním tématem z oblasti sociálních sítí je nastavení Facebook Conversion API, označováno také jako CAPI. Facebook musel přejít na jaře roku 2021 na vlastní řešení měření konverzí z důvodu cookies třetích stran nebo trackování uživatelů n

projít na článek

E-shop, který vydělává

Každý majitel e-shopu má primární cíl – aby mu jeho elektronický obchod vynášel. K maximalizaci zisků je ale potřeba zvolit a nastavit vhodnou marketingovou strategii. Ta rozhodně vyžaduje odborné znalosti, ať už online specialisty nebo schopného majitele

projít na článek

Víte, jak reagovat na recenze?

Recenze na internetu patří k často hledaným tématům všech, kteří zvažují nákup u vybrané firmy. Proto je velmi důležité vědět, jak komunikovat se zákazníky, kteří vám hodnocení udělili.

projít na článek