Recenze: Vlastnictví bytů – kondominium

Dvan ct a z roveň posledn č slo BULLETINU ADVOKACIE roku 2017 se ve sv pravideln rubrice Z odborn literatury zaměřilo na celkem tři beckovsk publikace. V dne n m př spěvku V s sezn m me s recenz titulu Pavla Petra VLASTNICTV BYTŮ KONDOMINIUM. Anal zy d la se zhostila JUDr. et Mgr. Pavla S korov , doktorandka Pr vnick fakulty Univerzity Palack ho v Olomouci. Nově vydan kniha Nakladatelstv C. H. Beck Vlastnictv bytů kondominium od Pavla Petra velmi podrobně analyzuje vlastnictv bytů nejen v česk m pr vn m prostřed , ale i v mezin rodn m kontextu. Je rozdělena do pěti z kladn ch kapitol, kter se věnuj bydlen , bytov politice a v voji pr vn pravy; koncepci vlastnictv bytů; kondominiu; superfici ln z sadě a v posledn kapitole bytu jakožto objektu pr vn ch vztahů. Autor se velmi pečlivě zab v institutem vlastnictv bytů předev m v historickopr vn m pozad a vysvětluje důvody vedouc k privatizaci bytov ho fondu v 90. letech minul ho stolet v na em st tě. Mezi z kladn mi koncepcemi vlastnictv bytů autor vyjmenov v a popisuje monistickou, dualistickou, dualisticko-monistickou teorii a antivlastnickou teorii, přičemž předkl d svůj n zor na současn zařazen bytov ho spoluvlastnictv do někter z těchto teori . Předkl danaacute; kniha nen nic dlužna sv mu n zvu: Vlastnictv bytů kondominium, neboť autor detailně rozeb r pojem kondominium a upozorňuje čten ře na jeho čast patn v klad. V důsledku přijet nov soukromopr vn pravy a obnoven superfici ln z sady se autor zab v i vztahem t to z sady a bytov ho spoluvlastnictv a snaž se tuto z sadu osvětlit i při komparaci s jin mi pr vn mi pravami. Autor se pak v posledn kapitole věnuje tak dvoukolejnosti jednotek, kter byla způsobena přijet m občansk ho z kon ku, do něhož byla problematika bytov ho spoluvlastnictv včleněna a kter přinesl změnu koncepce jednotky, přičemž jednotky, kter vznikly před t mto datem dle zru en ho z k. č. 72/1994 Sb. o vlastnictv bytů, byly vedle toho zachov ny. Autorovy z věry jsou původn a jeho n vrhy ře en origin ln . V knize převažuje metoda komparace, anal zy a synt zy. Př nosem knihy je skutečnost, že autor popisuje vlastnictv bytů prizmatem nikoli jen pr vn ho pohledu, n brž si v m i interdisciplin rn ch konotac a snaž se naj t m ru ingerence těchto jevů na v slednou podobu pr vn pravy. Jako dal př nos je potřeba vyzdvihnout rozbor problematiky osobn ho vlastnictv k bytu ve smyslu z k. č. 52/1966 Sb., o osobn m vlastnictv k bytům, a d le perfektn vysvětlen privatizace bytov ho fondu. Knihu je proto určitě třeba doporučit v em čten řům, kteř maj o problematiku vlastnictv bytů hlub z jem, a to i z historickopr vn ho hlediska. Knihu si můžete zakoupit na na em e-shopu ZDE.

DEKORATIVNÍ TAPETOVÁNÍ BYTU

Kromě toho, že naše firma provádí kvalitní malování bytů a malování pokojů, soustředí se také tapetování. Zde ukázky naší práce z dekorativního tapetování bytu. Malíři v Praze a okolí Kvalitní malování bytů

Družstevní byt, nebo osobní vlastnictví?

Ceny nemovitostí v České republice sice v těchto dnech závratně nerostou, ale už teď jsou pro mnoho lidí nedosažitelné. Problém je především v Praze a dalších větších městech, kde se pohybují ceny za metr čtvereční v desítkách tisíc. Družstevní byt, nebo

ID: 4010A Pronájem plně zařízeného bytu 2+1, 70 m2 Praha 1 Nové Město, Ve Smečkách

4010A Pronájem plně zařízeného bytu 2+1, 70 m2 Praha 1 – Nové Město, Ve Smečkách Pronájem plně zařízeného bytu 2+1, 70 m2 Praha 1 Nové Město, Ve Smečkách Pronájem plně zařízeného bytu 2+1, 70 m2 Praha 1 Nové Město, Ve Smečkách Pronájem plně zařízeného b

N 3714 Pronájem zařízeného bytu 2+kk, 78m2, Praha 2 Vinohrady, Anny Letenské

Pronájem zařízeného bytu 2+kk, 78m2, Praha 2 Vinohrady, Anny Letenské Pronájem zařízeného bytu 2+kk, 78m2, Praha 2 Vinohrady, Anny Letenské Nabízíme pronájem nově zrekonstruovaného plně zařízeného bytu 2+kk, 78m2. Pronájem zařízeného bytu 2+kk, 78m2,