Czech Publisher Exchange (CPEx), sdružení předních českých provozovatelů online médií (Mafra, Economia, Vltava Labe Media, Czech News Center, FTV Prima, Impression Media), hledá dynamického a strategicky smýšlejícího ředitele/ředitelku. Jsme klíčovým hráčem v českém online prostředí, místem, kde se potkává programatická reklama, data, online identita a privacy. A to vše s jasnou vizí a ambicí měnit online k lepšímu. Co vás čeká: Vedení a rozvoj společnosti zaměřené na inovace v online marketingu. Spolupráce s největšími českými mediálními domy, porozumění jejich potřebám a koordinace společných projektů. Realizace inovativních projektů v oblasti RTB, cílení a ochrany online identity. Řízení kompaktního týmu zkušených odborníků a zajištění úspěšného plnění stanovených cílů. Rozvíjení spolupráce s existujícím partnery v ČR a zahraničí (vydavatelé, agentury, technologické společnosti) a vyhledávat a vytvářet nová partnerství Koho hledáme: Máte zkušenosti v oblasti online marketingu a programatické reklamy (RTB). Orientujete se v potřebách online vydavatelů. Dokážete vést týmy a projekty. Je výhodou, pokud máte zkušenosti s obchodem. Dokážete identifikovat trendy a příležitosti na trhu a přetvářet je ve funkční strategie. Máte strategické myšlení a schopnost hledat řešení, která vyhovují potřebám všech členů CPExu. Dokážete zformulovat vlastní vizi pro další rozvoj CPExu a máte odvahu ji realizovat. Co nabízíme: Příležitost měnit české online prostředí a realizovat vlastní vizi. Zajímavé finanční ohodnocení a motivační bonusy. Flexibilní pracovní doba s možností práce z domova. Firemní notebook, telefon a auto na soukromé účely. Práce v sehraném týmu zkušených profesionálů, kteří sdílejí společný cíl. Místo výkonu: PrahaÚvazek: Plný pracovní úvazek Pokud vás tato výzva zaujala a máte pocit, že jste ideálním kandidátem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na [email protected]. Těšíme se na spolupráci!
Skin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář. Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller.
projít na článekV digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnáva
projít na článekVe snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a techn
projít na článekDeterministic ID linked to unique identifier The aim of this joint project of CPEx’s publishers (Economia, Mafra, Vltava Labe Media and Czech News Center) and Seznam.cz is to create a unified standard for ad targeting and online identity. As a deter
projít na článekOd 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího pr
projít na článek