Reklamace autoskla při výměně? Může se to stát

Reklamace autoskla není příjemnou součástí našeho života, ale jako zákazníci na ni máme nárok. A nezáleží na tom, zda škodu platí pojišťovna, nebo ji hradíme z vlastní kapsy. Přečtěte si, z jaké jsou typické důvody k reklamaci, a jak minimalizovat riziko, že pojedete zpátky do autoservisu. Reklamace autoskla: u výměny hraje víc faktorů Scelení autoskla obvykle reklamace nepotká. Jinak je tomu s výměnou. Zatímco scelení autoskla se obejde bez problémů, výměna přináší jistá rizika. Majitelé vozidel nejčastěji reklamují netěsnost nalepení skla, které vede k zatékání do vozu. Čertovo kopýtko paradoxně nevězí většinou v nešikovných prstech technika a špatně provedené montáži. Více než 50 % reklamací pramení z jiných faktorů: zejména to jsou použité náhradní díly, či materiály potřebné k montáži, nebo dokonce stav karosérie. Někdy je nutné čelní autosklo prostě přelepit, jindy stačí netěsnící místa dotěsnit bez nutnosti demontáže. Odborníci ale doporučují spíš první postup, protože zaručuje kvalitní montáž podle přesného popisu výrobce vozidla. „Přesně tak. A problém vždycky řešíme hned. Zatékání do  jakéhokoliv vozidla je nepříjemné a způsobuje potíže při běžném provozu vozidla,“ říká pan Belda z Autosklo Team. Na montáž čelního skla má zásadní vliv stav karoserie vozu. Pokud „kastle“ potřebuje opravu, nebo úpravu, seriózní autoskloservis ji bude s vámi řešit před výměnou autoskla. Vady karoserie zásadně ovlivňují kvalitu nalepení autoskla. Neoriginální autosklo neberte, jedině značkové nebo OEM Značkový nebo originální výrobek prochází pečlivou kontrolou. Za částí vrácených zakázek stojí použitá autoskla a materiály potřebné k montáži. Tuto příčinu většinou vyloučíte, pokud se vyhnete instalaci neoriginálního dílu. Neoriginály vypadají stejně jako OEM díl nebo značkové sklo, a lákají nízkou cenou. Nenechte se ale nachytat. Tyto výrobky nemusí dodržovat standardy výroby a nekvalitní zpracování neumožňuje bezvadnou instalaci ani nezkreslený výhled z vozu. Jak se nespálit při výběru autoskla si můžete přečíst v našem starším příspěvku. Chybička se samozřejmě vloudí i u značkového nebo originálního skla. Zde vás ale potěší úzká spolupráce autoskloservisu s dodavateli, pro které je záruka na použitý materiál základem. Reklamace vadného výrobku má jasně nastavená pravidla, a to i nad rámec běžné záruky. Seriózní servis při přebírání od dodavatele zboží pečlivě kontroluje. Přesto se může stát, že nějaké nekvalitně zpracovaný kousek ujde technikově pozornosti, popřípadě se kazy nebo chyby výroby ukážou později. Ne každá vada má vliv na funkčnost, zato může mít vliv na celkovou spokojenost zákazníka. V takovém případě by mělo být samozřejmostí přijetí reklamace a objednání skla nového. Jak to řeší v Autosklo Team? „Tomuto se i kvůli vytíženosti dílny snažíme předcházet objednáváním skel s dostatečnou rezervou a jejich důkladnou kontrolou ještě před termínem montáže. Víte, kvalitní výrobek neurčuje jen jeho cena, ale i podmínky, za jakých je dodáván,“ vysvětluje technik. Reklamujte bez obav Většina zákazníků vnímá reklamaci jako nepříjemnost, které se snaží do poslední chvíle vyhnout. Profíci z oboru s ní ale nemají problém: „Reklamace nebo služby v rámci záruky jsou pro nás standardní součástí řešení škodní události i samotné výměny, opravy skla i ostatních služeb, nás se bát nemusíte,“ usmívá se pan Belda. Technici se snaží provádět instalaci autoskla vždy na sto procent. Vinou použitých dílů, materiálů i chybou lidského faktoru se ale může stát, že se po provedené službě problém přece jen vyskytne. Ve zmíněném Autosklo Team s. r. o. řeší reklamace prioritně, profesionálům totiž vždycky záleží na dobře odvedené práci a spokojeném zákazníkovi.

projít na článek

Oprava autoskla scelením: 5 otázek pro odborníka

Oprava autoskla scelením se řadí mezi rychlé a rutinní služby. Řidiči ale často netuší, kolik taková oprava stojí nebo jak dlouho potrvá. Zeptali jsme se tedy pana Michala Beldy, vedoucího dílny liberecké pobočky Autosklo Teamu. #1 Jak dlouho trvá oprava

projít na článek

Efektivní řízení reklamací ve Vistos CRM

Reklamace jsou neodmyslitelnou součástí podnikání a téměř každá obchodní firma se s nimi setkává. Při zvýšeném objemu reklamací je klíčové udržet v této oblasti pořádek a dodržovat zákonné lhůty. Systém Vistos CRM přináší efektivní řešení prostřednictvím

projít na článek

Oprava autoskla aneb jak se dostat do servisu

Oprava autoskla nepatří mezi příjemné kratochvíle. Jednou z hlavních neznámých je řidičova doprava. Ne každá pobočka autoskloservisu leží ve vaší dochozí vzdálenosti nebo na lince hromadné dopravy. A když není po ruce rodina ani kamarád, nezbývá než doufa

projít na článek

Autoskla měníme u Vás v práci i doma

Jaro je tu a skla se mění jako na běžícím pásu. Výměna skla u zákazníka v práci Občas je třeba zajet k zákazníkovi, to když se nám jeho auto nevejde do dílny, ale skla máme k dispozici. The post Autoskla měníme u Vás v práci i doma appeared first on Aut

projít na článek

Kalibrace kamer po výměně skla

Provádění kalibarce kamer po výměně skla. The post Kalibrace kamer po výměně skla appeared first on Autosklo Brno od AC autosklo.

projít na článek