Renault Clio Rally3 Clio Rally3 následuje po Clio Rally5 a Clio Rally4, které byly uvedeny na trh v letech 2020 a 2021, aby zajistily další stupeň v mezinárodní rallye v pyramidě FIA. Oba vozy zaznamenaly značné úspěchy na soutěžích ERC i v tuzemských rallye. Zatímco Clio Rally5 má být přístupné všem řidičům a Clio Rally4 je zaměřeno na výkon dvou kol, Clio Rally3 je dokonalým odrazovým můstkem do světa pohonu všech čtyř kol. Zcela nový rallyový special postavený podle platných předpisů FIA pro Rally3 s pohonem všech kol vychází ze silničního vozu Renault Clio páté generace a bude moc být nasazen do soutěží ERC. První Renault Clio s pohonem všech kol je dílem konstrukčních týmů Renaultu ve Viry-Châtillon, Manufacture Alpine Dieppe Jean Rédélé a WT Alpine F1 Team v Enstone ve Velké Británii. Podle společnosti Renault byla věnována zvláštní pozornost hledání výkonu a spolehlivosti díky zkušenostem týmů ve Viry-Châtillon. V kombinaci s odbornými znalostmi společnosti Castrol, která pomohla optimalizovat mazání motoru a převodovky, což je u vozu s pohonem všech kol obzvláště důležité. Zadní spoiler vozu je dílem inženýrů týmu BWT Alpine F1. Ti zužitkovali zkušenosti z F1 a vytvořili ho jednoduchý a zároveň vysoce účinný. Clio Rally3 je vybaveno nejmodernějšími nastavitelnými tlumiči BOS Suspension. Elektronický systém řízení řídí box Life Racing, který integruje systém sběru dat o motoru a podvozku. Vůz je vybaven pneumatikami Michelin, které jsou dalším věrným partnerem závodních aktivit Renault pro zákazníky a zárukou osvědčených výkonů. Bezpečnost zůstala klíčovým aspektem, a to díky nejnovějším standardním prvkům. Kromě brzd PFC se posádka může spolehnout na sedadla Sabelt, která splňují novou homologaci FIA (platnou deset let), a šestibodové bezpečnostní pásy. A konečně, pro větší pohodlí je Renault Clio Rally3 vybaveno nastavitelným pedálem a sloupkem řízení, které přizpůsobí polohu za volantem všem velikostem postavy. Očekává se, že Renault Clio Rally3 bude v dubnu homologováno pro soutěžní použití, takže vůz bude způsobilý pro soutěže ERC od květnové Rally Islas Canarias. Přečtěte si více v prezentaci Renault Clio V Rally5, případně Vám otázky zodpovíme. Zajistíme:– Poradenství, objednání a dovoz– Připravíme cenovou nabídku včetně doby dodání– Jsme přímí prodejci a jsme tak v kontaktu přímo s továrnou Cena vozu ve verzi pro asfalt i šotolinu je stanovena na 122 000 eur bez DPH. Specifikace vozu Renault Clio Rally3 Podvozek Renault Clio R.S. Line, ocelový monokokový podvozek, se svařovanou bezpečnostní klecí Přední náprava: Pseudo Mc Pherson Zadní náprava: Pseudo Mc Pherson Zavěšení: Třícestné zavěšení Bos nastavitelný tlumič a hydraulický doraz Motor Typ: Renault HR13 4 válce 1330 cm3 přeplňovaný turbodmychadlem 31 mm restriktor Max. Výkon: 260 BHP Max. Točivý moment: 415 N.m. Max. Otáčky motoru: 7400 ot. Chlazení: Odvozené z výroby Elektronika: Life Racing Palivo: SP98 bezolovnatý Převodovka Převodovka : Sadev ST4-82, 5-stupňová sekvenční + zpátečka, řadicí páka Zadní hnací ústrojí : Sadev SP02 Diferenciál: ZF diferenciál s omezeným prokluzem Spojka : Sachs bidisc Rozměry a hmotnost Délka / šířka / výška: 4050 / 1988 / 1400 mm Rozvor: 2585 mm Rozchod kol vpředu/vzadu: 1520 mm Palivová nádrž: FT3 (homologovaná FIA) Hmotnost: 1 210 kg Brzdy Přední brzda (Tarmac): Brzdy: PFC třmen a kotouč 330 mmx 28 mm Přední brzda (šotolina): PFC třmen a kotouč 294 mmx 28 mm Zadní brzda: PFC třmen a kotouč 294 mm x 28 mm Hydraulická ruční brzda Kola Kola: 6 x 15 (šotolina), 7 x 17 (asfalt) Pneumatiky: Michelin Maziva Castrol The post Renault Clio Rally3 first appeared on S.A.D.A.C..
Renault Sport Racing představil během francouzské Grand Prix Formule 1 nové soutěžní modely Ranult Clio. Vycházejí ze silničního modelu Clio RS Line z něhož si odnáší výrazný sportovní vzhled vycházející z Formule 1. Nově je tento model k dispozici ve tře
Nový soutěžní vůz pro rally s obsahem motoru 1330cm3 a velice nízkými provozními náklady. Další informace naleznete v prezentaci Renault Clio Rally RSR, případně Vám otázky zodpovíme. Technické parametry:Motor: Renault HR13 – přeplňovaný 1.3 Tce 4 vá
Rok po prvním dynamickém vystoupení vozu Clio Rally5 se nabídka závodních vozů Renault Sport ve Viry-Châtillon a Dieppe rozšiřuje o Clio Rally4. Nový model, navržený bez kompromisů tak, aby se stal nejlepším vozem s pohonem dvou kol ve své třídě. Tam, kde
.avia-section.av-kfdqjolt-367c109f9ab22d0b9fec3a1b9a2c95b2{ background-color:#ffb600; } .flex_column.av-8mdrm9-96b9ab54e1bd14493fdbeae67a113ffa{ border-radius:0px 0px 0px 0px; -webkit-border-radius:0px 0px 0px 0px; -moz-border-radius:0px 0px 0px 0px;
projít na článekAutobaterie dostávají druhý život díky mnohamilionovému evropskému projektu, který je globálním lídrem v oblasti skladování a využívání obnovitelných energií. Díky vývoji algoritmů a kombinaci italské a francouzské technologie se podařilo převé
projít na článek