Renault Clio V Rally4

Rok po prvním dynamickém vystoupení vozu Clio Rally5 se nabídka závodních vozů Renault Sport ve Viry-Châtillon a Dieppe rozšiřuje o Clio Rally4. Nový model, navržený bez kompromisů tak, aby se stal nejlepším vozem s pohonem dvou kol ve své třídě. Tam, kde se Clio Rally5 snaží být přístupné, je Clio Rally4 cíleně zaměřeno na výkon ve světě pohonu dvou kol. Jak vyžadují technické předpisy pro obě kategorie, mají Clio Rally5 a Clio Rally4 řadu věcí společných: stejnou karoserii vycházející z modelu Clio R.S. Line, nejnovější standardy bezpečnostních prvků. Pod kapotou byla věnována zvláštní pozornost všem aspektům spojeným s výkonem. Šestnáctiventilový čtyřválcový motor TCe o objemu 1330 cm3 byl rozsáhle přepracován a bylo vyvinuto nové turbo, nové písty a nové ojnice. Motor, který je stále spojen s převodovkou SADEV, se dočkal také specifické úpravy, pokud jde o rozsah točivého momentu, a jeho výkon vzrostl na 215 k, přičemž se již počítalo s budoucím zavedením restriktoru v technických předpisech FIA Rally4. Také další mechanické komponenty byly předmětem intenzivní práce zaměřené na výkon a spolehlivost, neboť Clio Rally4 je vybaveno brzdami PFC a nastavitelnými tlumiči BOS Suspension na špičkové úrovni nejnovějších technologií. Tests Renault Clio Rally4 prior to the Monte Carlo rally at Grenoble, France on January 18, 2021 Photo François Flamand / DPPI Přečtěte si více v prezentaci Renault Clio V Rally4, případně Vám otázky zodpovíme. Zajistíme: Poradenství, objednání a dovoz Připravíme cenovou nabídku včetně doby dodání Jsme přímí prodejci a jsme tak v kontaktu přímo s továrnou Specifikace vozu Clio Rally4 Podvozek Základ: Clio RS Line * Svařovaný ocelový monokok Přední náprava: Přední náprava: Pseudo McPherson Zadní náprava: H náprava Zavěšení: Třícestně nastavitelný tlumič a hydraulický doraz: Bos Suspension Motor Motor Typ: Motor: 1.3 TCe Renault 4 válce 16 ventilů Turbodmychadlo: Borg Warner 30mm restriktor Chlazení: derivát z výroby Dodávka paliva: přímé vstřikování Výkon: 215 k Točivý moment: 215 215 Nm: 350 Nm Maximální otáčky: 6,500 Elektronika: Life Racing Palivo: SP98 standard Rozměry Délka šířka výška (mm): 4 050 1 988 1 400 Rozchod kol vpředu vzadu (mm): 1 500 1 490 Rozvor (mm): 2 579 Hmotnost v nenaloženém stavu: 1 080 kg Převodovka Sekvenční pětistupňová převodovka Sadev + zpátečka Volič na podlaze s elektronickým odblokováním zpátečky Diferenciál s omezeným prokluzem typu ZF Spojka Sachs Kola Kola: 615 (šotolina), 717 (asfalt)#8211; Pneumatiky: Michelin Brzdy Přední brzda (asfalt): Brzdy: PFC třmen a kotouč 330 mm x 28 mm Přední brzda (šotolina): PFC třmen a kotouč 294 mm x 28 mm Zadní brzda: PFC PFC třmen, kotouč 260 mm x 8 mm Hydraulická ruční brzda Baterie FT3 homologovaný FIA Přečtěte si více v prezentaci Renault Clio V Rally4, případně Vám otázky zodpovíme.The post Renault Clio V Rally4 first appeared on S.A.D.A.C..

projít na článek

Nový Renault Clio Cup Rally RX

Renault Sport Racing představil během francouzské Grand Prix Formule 1 nové soutěžní modely Ranult Clio. Vycházejí ze silničního modelu Clio RS Line z něhož si odnáší výrazný sportovní vzhled vycházející z Formule 1. Nově je tento model k dispozici ve tře

projít na článek

Renault Clio Rally RSR

Nový soutěžní vůz pro rally s obsahem motoru 1330cm3 a velice nízkými provozními náklady. Další informace naleznete v prezentaci Renault Clio Rally RSR, případně Vám otázky zodpovíme. Technické parametry:Motor: Renault HR13 – přeplňovaný 1.3 Tce 4 vá

projít na článek

Renault Clio Rally3

Renault Clio Rally3 Clio Rally3 následuje po Clio Rally5 a Clio Rally4, které byly uvedeny na trh v letech 2020 a 2021, aby zajistily další stupeň v mezinárodní rallye v pyramidě FIA. Oba vozy zaznamenaly značné úspěchy na soutěžích ERC i v tuzemských

projít na článek

RENAULT VELSATIS ROK VÝROBY 2003 na díly

.avia-section.av-kfdqjolt-367c109f9ab22d0b9fec3a1b9a2c95b2{ background-color:#ffb600; } .flex_column.av-8mdrm9-96b9ab54e1bd14493fdbeae67a113ffa{ border-radius:0px 0px 0px 0px; -webkit-border-radius:0px 0px 0px 0px; -moz-border-radius:0px 0px 0px 0px;

projít na článek

Cirkulární ekonomický model. Použité baterie jako úložiště

 Autobaterie dostávají druhý život díky mnohamilionovému evropskému projektu, který je globálním lídrem v oblasti skladování a využívání obnovitelných energií. Díky vývoji algoritmů a kombinaci italské a francouzské technologie se podařilo převé

projít na článek