„Takřka všichni zákazníci dnes při výběru vozu zamíří nejprve na internet a někteří chtějí on-line provést celý nákup. Značky skupiny PSA reagují tímto doplněním své nabídky přímo na požadavky zákazníků, kteří hledají rychlou a jednoduchou mobilitu, ale bez kompromisů z hlediska kvality služeb,“ uvedl Thierry Koskas, obchodní a marketingový ředitel skupiny PSA.
10. 07. 2023 Rozšíření správy zdravotechniky pro nemocnice na severu Moravy Moravskoslezský kraj objednal rozvoj centralizované evidence zdravotnických prostředků využívané v rámci nemocnic tohoto kraje o ucelenou SW podporu pro automatizované schvalo
projít na článekProdej certifikovaných ojetých vozů značek skupiny Emil Frey v ČR loni vzrostl a překročil 4 tisíce vozů.
projít na článekDošlo k urychlení ofenzívy SUV v rámci plánu Push to Pass, v průběhu posledních 18 měsíců bylo na trh uvedeno 5 modelů SUV, které se setkávají se stále větším &uacu
projít na článekB2B firmy sledují trendy. Do marketingu včleňují automatizaci i umělou inteligenci. Zároveň narůstá obliba firemních videí a více firem pořádá vlastní eventy. B2B podniky se i nadále drží oblíbených on-line marketingových aktivit. Podobně jako loni se vy
projít na článekHyundai Motor rozšiřuje nabídku atraktivních verzí N Line na evropském trhu o nový Tucson N Line, který je zároveň prvním SUV se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi
projít na článek