Rozvrhy kolektivní výuky

HUDEBNÍ NAUKA LITERÁRNĚ-DRAMATICKÝ OBOR VÝTVARNÝ OBOR TANEČNÍ OBOR The post Rozvrhy kolektivní výuky appeared first on ZUŠ Javorník.

projít na článek

Zamyšlení pedagoga nad distanční formou výuky výtvarné výchovy

Tento článek je zamyšlením pedagoga nad distanční výukou, která představuje pro pedagogy výtvarného oboru aktuální výzvu. Pojednává o dopadech distanční výuky na psychiku žáků, o dilematech pedagogické práce a o softwaru – novodobém fenoménu, který prosto

projít na článek

Organizace výuky Nauky o hudbě pro žáky s individuálním studijním plánem

Datum uveřejnění: 13. září 2018 Pravidla pro organizaci výuky Nauky o hudbě pro žáky s individuálním studijním plánem pro 1. až 5. ročník.

projít na článek

Hrátky se sklem

Ve školním roce 2020/2021 jsme se z důvodu distanční výuky moc nedostali k fotografování digitálními zrcadlovkami. Žáci měli ve většině případů doma k dispozici jen mobily a některé v docela špatném stavu. Po obnovení prezenční výuky jsme se vrhli na tvůr

projít na článek

Filmohra jako koncept výuky i médium. Rozhovor s laureátem Ceny Borise Jachnina Vladimírem Beranem

Laureátem Ceny Borise Jachnina v roce 2022 za pedagogický přínos, kterou každoročně vyhlašuje Asociace pro filmovou a audiovizuální výchovu na festivalu České vize, se stal Vladimír Beran. Pedagog multimediální výchovy [] The post Filmohra jako koncept vý

projít na článek

Boj s bezmocí v Psychologie DNES

Klientům pozorně naslouchají. Neskočí jim do řeči, ani když mluví o velmi zvláštních věcech. Tváří se, že je chápou. Ale opravdu jsou tak nad věcí? Nebo jen umí dobře předstírat? O tom, co trápí české psychoterapeuty a psychoterapeutky, pravidelně píšu v

projít na článek