Tento článek je zamyšlením pedagoga nad distanční výukou, která představuje pro pedagogy výtvarného oboru aktuální výzvu. Pojednává o dopadech distanční výuky na psychiku žáků, o dilematech pedagogické práce a o softwaru – novodobém fenoménu, který prostoupil všechny úrovně našeho života.
Půvab výuky výtvarného oboru nespočívá jen v samotné tvorbě, ale také v osobním kontaktu. Vtipkování, diskuze, vzájemná inspirace a někdy i drobné lumpárničky výuku oživují a jsou zdrojem radosti pro všechny zúčastněné. Zpočátku se mi nedařilo na distančn
Ve školním roce 2020/2021 jsme se z důvodu distanční výuky moc nedostali k fotografování digitálními zrcadlovkami. Žáci měli ve většině případů doma k dispozici jen mobily a některé v docela špatném stavu. Po obnovení prezenční výuky jsme se vrhli na tvůr
V rámci workshopu byly představeny a diskutovány možnosti zapojení výtvarného umění do výuky češtiny. Prošli jsme společně tipy, jak výtvarné umění zapojit a využít, představili možnosti pracovních listů stématem výtvarného umění, které jsou zaměřeny na k
projít na článekBěhem workshopu jsme si představili a zahrajeme hru, jejímž primárním cílem je rozvoj jazykových kompetencí na úrovni A1/A2. Během hry by mělo docházet k řízené i spontánní komunikaci mezi hráči. Hra je určena pro smíšené třídy, v nichž se nacházejí děti
projít na článekLaureátem Ceny Borise Jachnina v roce 2022 za pedagogický přínos, kterou každoročně vyhlašuje Asociace pro filmovou a audiovizuální výchovu na festivalu České vize, se stal Vladimír Beran. Pedagog multimediální výchovy [] The post Filmohra jako koncept vý
projít na článek