S optimalizací bude líp

Kdo podniká, ten touží po ekonomických úspěších. A kdo po nich touží, musí také udělat ledacos pro to, aby se jich dosáhlo. Je tomu tak v každém podnikání a ani to internetové není výjimkou. Ti, kdo se chtějí uživit přes internet, musí mít pochopitelně stejně jako všichni jiní konkurenti co nabídnout, musí mít zboží nebo služby těšící se poptávce, a pochopitelně tu nesmí chybět ani zákazníci, kteří by byli ochotni za takové nabídky platit. Ale čeho jsme tu nejednou svědky? Na internetu třeba toho, že si někdo z podnikatelů sice pořídí své internetové stránky, že na těchto vyvěsí klidně i doopravdy atraktivní nabídky, ale pak už se to nehne z místa. Zájem o takové nabídky tu není, a to třeba i překvapivě vzhledem k jejich konkurenceschopnosti, a namísto zástupů koupěchtivých zákazníků je tu ono pověstné ticho po pěšině. Některé podnikatelské weby jsou prostě úspěšné, co se podnikání na nich týká, zatímco jiné jsou na tom věru nevalně a třeba i vysloveně bídně. A na čem to kromě konkurenceschopnosti nabídek záleží? Mnozí už dobře víme, že třeba i na špatné pozici odkazu na některé weby v internetových vyhledávačích. Která je skutečně na škodu. Protože co udělají lidé, kteří něco hledají s pomocí internetových vyhledávačů? Zadají klíčové slovo a pak si vyberou z toho, co je jim předloženo. A vyberou si samozřejmě to, co jim přijde první pod ruku. A to znamená, že kdo chce na internetu podnikat úspěšně, potřebuje, aby byla jeho nabídka právě na ideálním místě mezi tím nabízeným vyhledávači. Aby byl jeho web hned na ráně. A protože toto vyhledávače nenabízejí a ani nemohou nabízet všem, protože je dokonalých pozic v těchto málo, je třeba napomáhat webům optimalizací pro internetové vyhledávače. Která se postará o to, aby byly odkazy na optimalizované weby snadno k nalezení a získaly si tak pozornost internetové veřejnosti. Která tu pak bude i utrácet. Článek S optimalizací bude líp se nejdříve objevil na SEO-asociace.cz.

projít na článek

Poznámkový blok v BiddingManageru

Dovolená na Jadranu? Lákavé, ale v BiddingManageru jsme dali přednost přednost vymýšlení nových funkcionalit, které se s příchodem e-shopařské sezóny budou hodit. První vlaštovkou z novinek je možnost vkládání poznámek přímo do administrace nástroje. Jak

projít na článek

Zájem o konsolidace vzrostl v loňském roce o 80 %. Kvůli koronakrizi hledají domácnosti rezervy v rozpočtech

Sjednocení půjček do jedné výhodnější prošlo v posledních měsících nebývale vysokým zájmem. Svůj podíl na tomto trendu má i koronavirová krize, která nutí domácnosti hledat cesty k optimalizaci dluhů. Podle interních dat společnosti Cofidis byl zájem o ko

projít na článek

Zlepšení efektivity prosévání práškových laků

Kvůli rychlé expanzi čínského průmyslu s průmyslovými laky jsou zaváděny přísnější předpisy na ochranu životního prostředí. Nejen že vzrostla poptávka po ekologicky šetrných lacích, ale výrobci rovněž čelí vyšším nákladům na suroviny a pracovní síly. Při

projít na článek

Jak na online propagaci v zahraničí?

Každá firma by se měla starat o to, aby neustále rostla a pokud se vám podařilo dobýt český trh, je možná ta správná doba, abyste začali prodávat i v zahraničí. Může to pro vás znamenat, že vaše firma poroste ještě více a bude růst rychleji než kdy dříve.

projít na článek

IMA prezentovala na Lean Summit 2022

V Brně proběhl Lean Summit Czechoslovakia 2022. IMA zde představila, v rámci workshopu Gemba walking, lokalizační systém v reálném čase (RTLS) IMAtrack založený na technologii Quuppa. Systém IMAtrack, jako spolehlivý zdroj polohových dat, umožňuje řízení

projít na článek