S přechodem na nový feed Zboží.cz nemá cenu otálet

Přechod na nový XML feed avizovalo Zboží.cz na svém blogu už loni v létě, takže je nejvyšší čas začít nový feed používat. Co vám tato nová verze přinese? Zboží.cz slibuje zejména tyto benefity: Trvalejší a přesnější párování Jednodušší tvorbu produktových variant Podrobnější informace o skladové dostupnosti Zpracování všech typů EAN kódů Jaké jsou povinné parametry nového XML feedu? <SHOP> – Kořenová značka XML feedu. <SHOPITEM> – Obaluje informace týkající se jedné konkrétní nabídky. <PRODUCTNAME> – Obecný název jednotlivé nabídky z pohledu spotřebitele. Název musí mít přesnou formu dle pravidel Zboží.cz. Tento parametr byl dříve nepovinný, hlavní název výrobku představoval parametr PRODUCT, který je zde názvem nabídky ve výsledcích vyhledávání. <DESCRIPTION> – Popis nabídky, který musí obsahovat výhradně informace o výrobku v českém jazyce. Nesmí zahrnovat reklamní texty a slogany týkající se internetového obchodu a nadměrně se opakující klíčová slova nebo fráze. <URL> – URL adresa, která odkazuje na stránku nabídky v e-shopu. <PRICE_VAT> – Cena včetně DPH a poplatků. Tento parametr byl dříve nepovinný v případě uvedení parametrů PRICE a VAT. <DELIVERY_DATE> – Doba od přijetí objednávky po expedici zboží. Parametry, které stojí zato vyplnit Kromě povinných parametrů doporučuje Zboží.cz vyplňovat i další parametry: IMGURL – URL adresy obrázků; EAN – kód obchodní položky; ISBN – identifikační číslo knihy; PRODUCTNO – produktový kód výrobce; ITEMGROUP_ID – označení skupiny nabídek (variant); MANUFACTURER – výrobce produktu. Vyplněním doporučovaných parametrů bude vaše zboží ve vyhledávání zvýhodněno a vaše produkty tak budou lépe vidět. Přesný popis doporučovaných parametrů naleznete ve specifikaci nového XML feedu. Novinky ve feedu S novým XML feedem přichází také některé nové parametry: BRAND – značka zboží; PRODUCT_LINE – produktová řada; PARAM – parametry nabídky; LIST_PRICE orientační doporučená prodejní cena nabídky; RELEASE_DATE – datum oficiálního zahájení prodeje v ČR. Tag VISIBILITY nahrazuje dosavadní UNFEATURED, slouží tedy k vyloučení některých nabídek ze Zboží.cz. Na co před přechodem nezapomenout Před přechodem na nový feed doporučujeme vložit do současného feedu (staré verze feedu) tag ITEM_ID (pokud zde již není), který nyní Zboží.cz také podporuje, a současně tento tag vložit do nové verze feedu v totožné podobě u jednotlivých položek (tzn. stejná položka bude mít ve staré i nové verzi feedu totožnou hodnotu tagu ITEM_ID). Dojde tak k zachování historie CTR, která má vliv na řazení produktů v detailu produktu a cenu inzerce. Pokud už máte připravenou novou verzi feedu, zkontrolujte si ji ve validátoru. Pokud však s přechodem na nový feed nechcete ztrácet svůj drahocenný čas nebo chcete připravenou verzi nového feedu důkladně zkontrolovat, obraťte se na nás. Rádi vám s tím pomůžeme. A nás zajímá, pokud jste již přešli na nový feed, jaké jsou vaše zkušenosti? Článek S přechodem na nový feed Zboží.cz nemá cenu otálet se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

★ ROZBALENO: Ušetřete díky zboží, které je bez obalu ★

Jak koupit kvalitní zboží za nejnižší cenu? Zkuste e-shopy, které nabízejí výrobky bez obalu! Nákup vysněného zboží bude pro vaši peněženku hračka. Jak přesně fungují obchody, kde pořídíte rozbalené zboží nejvýhodnější cenou na trhu?

projít na článek

Tipy z Číny #5

Zbožňujete levné nákupy, bezbřehý výběr a dopravu zdarma na většinu zboží? Pak není proč otálet! Objevte kouzlo nákupů z Číny. Sháníte mobil, svatební šaty, hodinky nebo parní čistič? Žádný problém! V čínských obchodech seženete prakticky cokoliv za nejni

projít na článek

Novinka – Spojovač XML feedů – Díl 2.: Nový vylepšený přehled feedů

Informace pehledn a na jednom m st. Toho jsme se chtli dret i po implementaci Spojovae feed. A jeliko se n m informac o feedech docela nashrom dilo, museli jsme pepracovat cel Pehled feed. Rozdlili jsme ho do t st : Vstupn feed, Xemel, V stupn feed.

projít na článek

Novinka – Spojovač XML feedů – Díl 1.: Jak přidat do Xemelu více feedů na vstupu?

Xemel pich z s velkou novinkou v n stroji te mete na vstupu zadat v ce produktov ch feed, kter Xemel zpracuje, piprav k dal editaci, spoj a vygeneruje jeden v sledn v stupn feed. Sluovat nemus te jen typizovan feedy podle standard jednotliv ch

projít na článek

Lidl e-shop: Nyní akční zboží i bez letáku

Vyhovuje vám obchodní řetězec Lidl? Neradi čekáte ve frontách a upřednostňujete klidný výběr zboží? Řešením je Lidl e-shop. Sice zde nenaleznete potraviny, ale naleznete zde akční zboží z letáku i spotřební produkty za skvělou cenu, které si můžete nakoup

projít na článek