scratcher: Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi

Chi se zeptat jak poznat že je vadné turbo. Občas se děje to že je auto jakoby bez výkonu (jako kdyby nezabralo turbo) a nedostanu se přes 3tis otáček, ale auto nehlásí žádnou chybu. Prošel jsem všechny hadičky podtlaků a všechny jsou OK, vyměnil jsem i ten regulační ventil turba - solenoid co je vlevo na motoru (ten starý dost propouštěl a když se zprudka šláplo na plyn tak to vyhodilo chybu vysoký tlak turba). Když napojím hadičku přímo na turbo a vytvořím externě podtlak tak se ta regulace na turbu normálně pohybuje. Nebo by to mohlo dělat ještě něco jiného? Já počítám že asi bude turbo na výměnu. díky Edit: případně jaké na jaké hodnoty kouknout v lexii?

projít na článek

Hanz 397: Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi

Auto nehlásí chybu (chybovou hlášku na displayi), nebo není žádný záznam v paměti závad ŘJ motoru? To je velký rozdíl... Turbo to nutně být nemusí (neříkám, že nemůže)...

projít na článek

THE TURBO A.C.´S (usa), SUPERTESLA (cz) 16.11.2022 KLUB 007 STRAHOV

Článek THE TURBO A.C.´S (usa), SUPERTESLA (cz) 16.11.2022 KLUB 007 STRAHOV se nejdříve objevil na Ladrogang.

projít na článek

1991 Chevrolet Corvette Callaway twin turbo

The post 1991 Chevrolet Corvette Callaway twin turbo appeared first on LukaMotorsport.cz.

projít na článek

scratcher: Re: FAP - Filtr pevných částic

Dnes na mně vyskočila hláška risk of particle filter blocking a hodil se nouzový režim, takže výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A když na to šlápnu tak oblak kouře od sazí. Počítám že bude FAP

projít na článek

jruze: Re: FAP - Filtr pevných částic

scratcher napsal: Dnes na mně vyskočila hláška risk of particle filter blocking a hodil se nouzový režim, takže výkon úplně minimální po rovině se za dlouho dostanu i na 70km, kopec je problém to tak 50km. A když na to šlápnu tak oblak kouře od sazí. Po

projít na článek