Shrnutí měsíce červen 2024

Máme červenec a s ním i začínající letní prázdniny, čas strávený u vody, na dovolených nebo v přírodě. Letní měsíce pro e-commerce znamenají převážně „okurkovou sezónu“, která je doprovázena poklesem prodejů, ale i přes tento letní trend je pozitivem, že si letos v červnu publisheři vydělali až o 20 % více na provizích ve srovnání s minulým rokem. Výsledky měsíce červen 2024 Počet konverzí: 70 978 Provize publisherů: 317 725 € Celkový obrat e-shopů: ‎5 258 910 € Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu. Zastoupení segmentů v červnu 2024 Top 6 segmentů Ostatní segmenty Porovnání segmentů v měsících květen vs. červen 2024 Podle počtu konverzí Top 6 segmentů Ostatní segmenty I když na meziměsíčním srovnání vidíme příchod letního počasí, které má na svědomí mírný pokles prodejů napříč segmenty, v červnu pozorujeme v segmentu Finance a služby nárůst až o 80 % v počtu konverzí, na čemž má zásluhu zejména kampaň Portsystem.sk. O 14 % si polepšil i segment Erotika, kde mezi nejoblíbenější kampaně patří IntimneNakupy.sk, Ruzovyslon.sk, Szeresdmagad.hu a iSexshop.sk. Minulý měsíc si polepšily i segmenty Sport (+8 %) a Elektronika a světla (+7 %). Podle průměrné hodnoty objednávky Top 6 segmentů Ostatní segmenty V červnu vidíme nárůst průměrné hodnoty objednávky v segmentu Erotika, která se zvýšila o 9 €. Přestože počet objednávek vzrostl, průměrná hodnota objednávky klesla v segmentu Finance a služby o 56 € a v segmentu Sport o 13 €. To znamená, že lidé nakupovali více, ale za nižší částky nebo si vybírali levnější produkty. Pokles průměrné hodnoty objednávky nastal i v segmentu Auto-moto o 15 €. V ostatních segmentech se průměrná hodnota objednávky výrazně nezměnila. Podle průměrné výše provize Top 6 segmentů Ostatní segmenty Nižší hodnota průměrné objednávky v segmentu Finance a služby se odráží i v nižší výši provizí, kde klesla o 2,12 €. Skokani června Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání května s červnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v květnu alespoň 50 a více konverzí. GymBeam.sk +227 % Exisport.hu + 212 % Dermacol.cz +196 % Medenceorias.hu + 188 % Sussvelem.com + 160 % Letní měsíce motivují lidi ke sportovním aktivitám, což se odráží i na prvních dvou příčkách červnových skokanů, které obsadily oblíbené sportovní kampaně Gymbeam.sk s nárůstem o 227 % a Exisport.hu s nárůstem o 212 %. Nakolik jsou bazény v tomto horkém období aktuálním tématem, kampaň Medenceorias.hu se drží v žebříčku skokanů i během června. V kampani naleznete bazény různých typů, robotické vysavače na čištění bazénů a široký sortiment bazénového příslušenství a doplňků. Velmi dobře funguje CSS partnerům. Nejlepší výdělky publisherů v červnu 2024 Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů Moebelix.cz Arukereso.hu Moebelix.sk Planeo.sk Voyo.cz eyerim.cz Helveti.cz eyerim.pl 4Home.cz Medenceorias.hu V žebříčku kampaní, které publisherům přinášejí největší výdělky, se z minuloměsíčního posledního místa úspěšně probojovala kampaň Planeo.sk a v červnu obsadila příjemné čtvrté místo. Poslední místo obsadila kampaň Medenceorias.hu. Publisheři s nejvyššími výdělky Typ Provize Ostatní 19 474 € Obsah 18 904 € Ostatní 18 691 € Ostatní 10 681 € Ostatní 10 176 € Ostatní ‎10 047 € Ostatní 8 799 € Obsah 7 917 € Ostatní 7 208 € Obsah 6 928 € Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery. Jak propagovat kampaň Faxcopy.sk? Společnost Faxcopy je na trhu od roku 1991 a zaměřuje se nejen na profesionální a tiskařské služby, ale také na prodej kancelářských potřeb a fotodárků na jakoukoli příležitost. Kampaň můžete propagovat: v rámci dárkových vyhledávačů personalizované dárky, v článcích a katalozích v oblasti elektroniky fotoaparáty, kamery a příslušenství, v článcích a katalozích zaměřených na vybavení do kanceláře/potřeby do školy tiskárny, školní potřeby, v recenzích a ve srovnávačích služeb tisk, zpracování dokumentů, na tematických webech svatba, studenti a stužkovák. V kampani vás čeká až 8 % provize podle kategorie produktů. Kromě obsahových projektů je kampaň vhodná k propagaci na cashbackových a kuponových portálech a také má povolenou propagaci pro přímé PPC a Google Shopping. Aktuálně ve Faxcopy probíhá Velký letní výprodej až do 1. 8. 2024. Navíc, všechny probíhající akce najdete na podstránce Akce.The post Shrnutí měsíce červen 2024 first appeared on Affiliate síť zaměřená na obsahové publishery.

projít na článek

BOREC na červen 09

14.6.2009 se v televizi NOVA ( http://archiv.nova.cz/multimedia/mr-gs-14-06-2009-tomio-okamura-jindrich-zobl.html v pořadu Mr.GS zůčastnil natáčení Jindřich Zobl. Za "propagaci westernového střílení" je naším borcem na červen.

projít na článek

Shrnutí roku 2015 a výzvy pro rok 2016

Již skoro 2 roky jsem na blogu nenapsal žádný článek a tak jsem se rozhodl, že s příchodem roku 2016 je na čase, abych to změnil a opět se začal blogu aspoň trochu věnovat. Nejen kvůli možné inspiraci pro začínající i pokročilé online podnikatelé, ale tak

projít na článek

Shrnutí červen

O Pure Leverage se zajímá celkem dost lidí. Vlastně ani není tolik divu, protože zde každý rozhoduje o svém zisku a výši sám. Nemusí mít obavy, že program skončí či nevyplatí peníze a další věci, které má 99% programů na internetu. Navíc lidem se líbí níz

projít na článek

Shrnutí měsíce červenec 2024

Nacházíme se v polovině letních prázdnin. Věříme, že si je užíváte tak, jak se patří a tyto novinky čtete na pláži nebo na zahradě u bazénu. První polovinu léta hodnotíme úspěšně i navzdory mírnému meziměsíčnímu poklesu prodejů. V červenci 2024 jste si

projít na článek

Červen-Srpen 2022

Červen-Srpen 2022 šárka Čt, 23.6.2022 - 14:45 17.6.2022 /sites/default/files/europark/flip/EP_06-08_2022%20OK.html /sites/default/files/styles/crop_thumbnail/public/europark/2022/06/tit%20551x705px_0.

projít na článek