Shrnutí měsíce červenec 2024

Nacházíme se v polovině letních prázdnin. Věříme, že si je užíváte tak, jak se patří a tyto novinky čtete na pláži nebo na zahradě u bazénu. První polovinu léta hodnotíme úspěšně i navzdory mírnému meziměsíčnímu poklesu prodejů. V červenci 2024 jste si na provizích vydělali více než minulý rok (+8 %) i jako předminulý rok (+3 %). Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě: Výsledky měsíce červenec 2024 Počet konverzí: 68 321 Provize publisherů: 304 307 € Celkový obrat e-shopů: ‎4 926 919 € Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu. Zastoupení segmentů v červenci 2024 Top 6 segmentů Ostatní segmenty Porovnání segmentů v měsících červen vs. červenec 2024 Podle počtu konverzí Top 6 segmentů Ostatní segmenty V červenci pozorujeme zvýšený zájem o dětské zboží a hry. V tomto segmentu došlo k nejvýraznějšímu nárůstu konverzí (+32 %), přičemž se mimořádně dařilo zejména kampaním Regiojatek.hu a Oxybag.cz. Počet konverzí v nich vzrostl o více než dvojnásobek. Nadále rostou i segmenty Erotika (+21 %), Sport (+12 %), Elektronika a světla (+11 %) a Finance a služby (+10 %). Naopak, výrazněji poklesl počet konverzí v segmentu Auto-moto (-22 %) a Móda a doplňky (-22 %), což je však přes léto běžným trendem. Pokles vidíme také v segmentech Potraviny a nápoje (-19 %), Dárky a papírnictví (-15 %) a Hobby a cestování (-10 %). Podle průměrné hodnoty objednávky Top 6 segmentů Ostatní segmenty Průměrná hodnota objednávky se v červenci výrazně nezměnila. Za zmínku stojí nárůst o 7 eur v segmentu Potraviny a nápoje nebo, naopak, pokles o 10 eur v segmentech Sport a Domácnost a zahrada, což mohou mít na svědomí letní výprodeje. Podle průměrné výše provize Top 6 segmentů Ostatní segmenty Průměrná výše provize narostla téměř o celé euro v segmentu Elektronika a světla. Publisheři si nejlépe vydělali v kampaních Klarstein.hu, Planeo.sk a Klarstein.sk. Skokani července Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání června s červencem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v červnu alespoň 50 a více konverzí. GymBeam.sk +160 % Oxybag.cz +140 % Regiojatek.hu +137 % Klarstein.hu +134 % Vagyaim.hu +110 % Žebříčku skokanů po červnu kraluje i tento měsíc kampaň GymBeam.sk, za což vděčíme čistě obsahovým publisherům. Nejlepší výdělky publisherů v červenci 2024 Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů Arukereso.hu Moebelix.cz Moebelix.sk Voyo.cz Klarstein.hu 4Home.cz Planeo.sk 4Home.sk Helveti.cz Klarstein.sk Nováčky a příjemným překvapením v žebříčku kampaní, které publisherům přinesly nejvyšší výdělky, jsou kampaně Klarstein.hu a Klarstein.sk. Za toto umístění můžeme vděčit inzerentové podpoře TOP partnerů. Publisheři s nejvyššími výdělky Typ Provize Obsah 26 543 € Ostatní 12 312 € Ostatní 12 277 € Obsah 11 175 € Obsah 9 908 € Ostatní 9 725 € Obsah 8 056 € Ostatní 7 312 € Ostatní 7 247 € Ostatní 5 408 € Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery. Holokolo nabízí ty nejlepší věcičky na kolo Holokolo přináší ty nejlepší věcičky na kolo – od světových cyklistických značek s bohatou historií přes mladé a nadšené značky s budoucností až po jejich vlastní kolekci Holokolo. V nabídce najdete bohatou nabídku oblečení, treterů, přileb a brýlí, příslušenství, komponentů i sportovní výživy. Momentálně probíhá velký letní výprodej se slevami až do 40 %. Navíc nabízí nákup setů za zvýhodněnou cenu. Otevřenou máme slovenskou, českou a slovinskou kampaň s provizemi až 10 %. Dublez spojuje lásku k přírodě a krásu ukrytou v detailech V kampani Dublez najdete největší výběr exkluzivních dřevěných bytových dekorací, které jsou nejen krásné, ale také funkční. Jejich kolekce zahrnují dřevěné obrazy, mapy, hodiny, fotorámečky, citáty na zeď, dekorace na dorty, svatební i sezónní dekorace. Výrobky jsou vytvořeny precizním a odborným způsobem tak, aby se zajistila jejich dlouhá životnost. Kampaň je vhodné propagovat na projektech zaměřených na bydlení a dekorace, ale také jako inspiraci do dárkových nebo svatebních průvodců. Otevřenou máme slovenskou, českou a rumunskou kampaň s provizemi až 15 %. The post Shrnutí měsíce červenec 2024 first appeared on Affiliate síť zaměřená na obsahové publishery.

projít na článek

Akce červenec 2024. Prověříme české řeky

Na letní prázdniny 2024 plánuji pro absolventy vodáckého výcviku, (který bude probíhat od května 2024)vícedenní akce. Splutí řeky přiměřené náročnosti v ČR pro členy oddílu a jejich rodiče výběr podle předpokládaného stavu řek Odjezd ze Svratecké

projít na článek

PROGRAM KE STAŽENÍ ČERVENEC, SRPEN

The post PROGRAM KE STAŽENÍ ČERVENEC, SRPEN appeared first on Chodovská tvrz.

projít na článek

Shrnutí roku 2015 a výzvy pro rok 2016

Již skoro 2 roky jsem na blogu nenapsal žádný článek a tak jsem se rozhodl, že s příchodem roku 2016 je na čase, abych to změnil a opět se začal blogu aspoň trochu věnovat. Nejen kvůli možné inspiraci pro začínající i pokročilé online podnikatelé, ale tak

projít na článek

Shrnutí měsíce červen 2024

Máme červenec a s ním i začínající letní prázdniny, čas strávený u vody, na dovolených nebo v přírodě. Letní měsíce pro e-commerce znamenají převážně „okurkovou sezónu“, která je doprovázena poklesem prodejů, ale i přes tento letní trend je pozitivem, že

projít na článek

MWC 2024 Etisalat

MWC 2024 - E& 26. - 29.2. 2024 Expozice na největším veletrhu mobilních komunikací v Barceloně.Postaveno pro společnost 2LK Design Limited.

projít na článek