ŠKODA představuje novou identitu značky

V rámci strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 představuje ŠKODA AUTO novou identitu značky ŠKODA, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a velkou změnu firemní identity. ŠKODA AUTO také zrychluje a rozšiřuje svou elektrickou ofenzívu. Do roku 2026 uvede na trh tři nové čistě elektrické modely a další budou následovat. Studie VISION 7S nabízí konkrétní pohled na jeden z těchto modelů. Podíl čistě elektrických vozů na prodeji značky ŠKODA má v Evropě do roku 2030 vzrůst na více než 70 %. ŠKODA AUTO investuje v příštích pěti letech dalších 5,6 miliard eur do elektromobility a 700 milionů eur do digitalizace.

projít na článek

Citroën představuje novou identitu

Citroën dnes představuje svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën touto novou identitou vyjadřuje s

projít na článek

Nová ŠKODA OCTAVIA: Ikonický model značky ŠKODA s novým designem i technikou

OCTAVIA je srdcem, ikonickým modelem a zároveň nejprodávanějším modelem značky Škoda. U příležitosti šedesátého výročí představuje společnost ŠKODA AUTO novou verzi

projít na článek

Zima s jistotou: Kompletní zimní kola, sněhové řetězy, pohon všech kol u vozů ŠKODA

Jste dobře připraveni na zimu? Využijte atraktivní a užitečně příslušenství pro vozy ŠKODA! Zimní období představuje pro řidiče a jejich automobily mimořádnou výzvu: ŠKODA nabízí ideální příslušenství k jejímu zvládnutí. Vozy značky ŠKODA navíc přesv

projít na článek

Kia EV6 představuje novou designovou filozofii značky

Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia

projít na článek

Hvězdou expozice značky ŠKODA na IAA bude nová ŠKODA Superb Combi

ŠKODA ukáže na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (od 15. do 27. září 2015) prostřednictvím expresivního designu a skrze nové modely notnou dávku emocí. Hvězdou expozice značky ŠKODA na IAA bude nová ŠKODA Superb Combi.

projít na článek