V rámci strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 představuje ŠKODA AUTO novou identitu značky ŠKODA, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a velkou změnu firemní identity. ŠKODA AUTO také zrychluje a rozšiřuje svou elektrickou ofenzívu. Do roku 2026 uvede na trh tři nové čistě elektrické modely a další budou následovat. Studie VISION 7S nabízí konkrétní pohled na jeden z těchto modelů. Podíl čistě elektrických vozů na prodeji značky ŠKODA má v Evropě do roku 2030 vzrůst na více než 70 %. ŠKODA AUTO investuje v příštích pěti letech dalších 5,6 miliard eur do elektromobility a 700 milionů eur do digitalizace.
Citroën dnes představuje svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën touto novou identitou vyjadřuje s
projít na článekOCTAVIA je srdcem, ikonickým modelem a zároveň nejprodávanějším modelem značky Škoda. U příležitosti šedesátého výročí představuje společnost ŠKODA AUTO novou verzi
projít na článekJste dobře připraveni na zimu? Využijte atraktivní a užitečně příslušenství pro vozy ŠKODA! Zimní období představuje pro řidiče a jejich automobily mimořádnou výzvu: ŠKODA nabízí ideální příslušenství k jejímu zvládnutí. Vozy značky ŠKODA navíc přesv
projít na článekDesignová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia
projít na článekŠKODA ukáže na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (od 15. do 27. září 2015) prostřednictvím expresivního designu a skrze nové modely notnou dávku emocí. Hvězdou expozice značky ŠKODA na IAA bude nová ŠKODA Superb Combi.
projít na článek