Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia
Citroën dnes představuje svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën touto novou identitou vyjadřuje s
projít na článekV rámci strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 představuje ŠKODA AUTO novou identitu značky ŠKODA, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a velkou změnu firemní identity. &Sc
projít na článekDigitální prezentace odhaluje novou strategii značky KIA a její ambice do budoucna
projít na článekOCTAVIA je srdcem, ikonickým modelem a zároveň nejprodávanějším modelem značky Škoda. U příležitosti šedesátého výročí představuje společnost ŠKODA AUTO novou verzi
projít na článekNěkolik politiků, v čele se španělským premiérem Marianem Rajoyem, si s velkým zájmem prohlédlo novinky značky SEAT na autosalonu Automobile Barcelona.
projít na článek