Kia EV6 představuje novou designovou filozofii značky

Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia

projít na článek

Citroën představuje novou identitu

Citroën dnes představuje svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën touto novou identitou vyjadřuje s

projít na článek

ŠKODA představuje novou identitu značky

V rámci strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 představuje ŠKODA AUTO novou identitu značky ŠKODA, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a velkou změnu firemní identity. &Sc

projít na článek

Kia představuje svou strategii do budoucna

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky KIA a její ambice do budoucna

projít na článek

Nová ŠKODA OCTAVIA: Ikonický model značky ŠKODA s novým designem i technikou

OCTAVIA je srdcem, ikonickým modelem a zároveň nejprodávanějším modelem značky Škoda. U příležitosti šedesátého výročí představuje společnost ŠKODA AUTO novou verzi

projít na článek

SEAT představuje v Barceloně novou úroveň konektivity

Několik politiků, v čele se španělským premiérem Marianem Rajoyem, si s velkým zájmem prohlédlo novinky značky SEAT na autosalonu Automobile Barcelona.

projít na článek