Společnost COFIDIS bodovala v prestižní soutěži kontaktních center Czech Contact Center Award

V průběhu programu 17. ročníku konference Call Centra byly vyhlášeny výsledky 4. ročníku soutěže kontaktních center Czech Contact Center Award. Společnost COFIDIS, která se soutěže letos účastnila poprvé, v ní získala hned dvě ocenění. Třetí místo v kategorii Inbound a stejnou příčku v kategorii Zvláštní projekty. O výsledcích rozhodovala sedmičlenná porota odborníků, letos za předsednictví Ludmily Černé (Dimension Data).

projít na článek

Společnost Cofidis slaví 30 let od svého vzniku, dostane nové logo a web

U příležitosti 30. výročí se společnost Cofidis rozhodla ke změně svého loga do modernější podoby, a to postupně ve všech osmi evropských zemích, kde Cofidis působí. Ruku v ruce s novým logem spouští Cofidis v České republice nový moderní web a začíná se

projít na článek

Office space in the AMZ Business Center

We offer office space for rent in the AMZ Business Center, a part of the commercial park at: Pražská 298, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Office space can be rented as needed. The floor area of ​​individual offices is fr

projít na článek

Cofidis se stal generálním partnerem Českého poháru silniční cyklistiky

Společnost Cofidis, specialista na poskytování úvěrů na dálku, vstupuje do sponzoringu silniční cyklistiky v České republice. Na počátku roku uzavřela společnost Cofidis smlouvu s Českým svazem cyklistiky a stala se tak generálním partnerem nejvýznamnější

projít na článek

COFIDIS udržuje pozici nejméně rizikové nebankovní společnosti

Nejméně rizikový úvěr – stejně jako před rokem - nabízí společnost COFIDIS. Vyplývá to z nového vydání tzv. indexu predátorského úvěrování (IPU), který připravuje společnost Člověk v tísni o.p.s.

projít na článek

Společnost COFIDIS nabízí pomoc klientům v oblastech postižených povodní

Pro své klienty, kteří byli postiženi v těchto dnech záplavami, nabízí společnost COFIDIS možnost individuálního řešení splácení úvěru, které bude přizpůsobeno konkrétní situaci klienta.

projít na článek