Srovnání elektroaut a aut se spalovacími motory – nákladová analýza

Nová studie Fraunhofer ISI pro Spolkové ministerstvo pro digitální záležitosti a dopravu (BMDV) porovnala celkové náklady na několik typů pohonu automobilů a ukazuje na jednoznačnou dlouhodobou nákladovou výhodu elektrických vozidel ve srovnání se spalovacími motory – i když e-auta zpočátku způsobují výrazně vyšší pořizovací náklady. Studie porovnává dva cenové scénáře: vysoké ceny elektřiny a rostoucí ceny CO2, které primárně zvyšují ceny fosilních paliv. Výsledky ukazují, že vývoj cen energií hraje v průběhu času stále důležitější roli – ale vzhledem k malým rozdílům v cenách energií je v prvních letech vlastnictví cenový rozdíl patrný až za delší dobu. Vliv cen energie ...

projít na článek

Srovnání nákladů aut se spalovacími motory a elektromobily

 Nová studie Fraunhoferova institutu ISI pro Spolkové ministerstvo pro digitální záležitosti a dopravu (BMDV) porovnala celkové náklady na několik typů pohonu automobilů a ukazuje jednoznačnou dlouhodobou nákladovou výhodu elektrických vozidel ve sro

projít na článek

E-Mobilita na cestě k průlomu

 Současná analýza PwC zjistila, že v roce1 2018 bylo v USA, Číně a v pěti největších trzích (Německo, Velká Británie, Francie, Španělsko a Itálie) v EU se prodalo celkem 1,1 milionu elektroaut. Prodej vzrostl o 70% navzdory omezené nabídky výrobců.

projít na článek

Elektromobilita v SRN zažívá boom

 Rovněž kvůli vládní prémii za nákup a daňovým úlevám. V roce 2021 bylo v Německu vyrobeno kolem 328 000 vozů s čistě elektrickým pohonem v hodnotě 13,7 miliardy eur. To byl kvantitativní nárůst o 85,8 % ve srovnání s předchozím rokem a o 268,0 % ve

projít na článek

Rychlé nabíjení

 Nová švýcarská společnost Morand eTechnology chce zatřást světem elektromobilů baterií, kterou lze plně nabít za pouhé dvě a půl minuty. Revoluční inovace od Morand eTechnology boduje dlouhým dojezdem pro e-auta. Je určen pro čistě elektrická městsk

projít na článek

Dekarbonizace energetického sektoru do roku 2050

 Světové zvýšení roční instalace fotovoltaiky a větru na 630 respektive 390 gigawattů do roku 2030 což by znamená čtyřikrát rekordní úroveň roku 2020, zmrazení investic do nových projektů dodávek fosilních paliv, od roku 2035 již nebudou schválena no

projít na článek