Pokud patříte k lidem, kteří sledují vývoj na internetu, pak jste si zcela jistě všimli změn, zejména pak u vyhledávače Google. Tento vyhledávač začal v nemalé míře penalizovat tzv. PR weby, které šíří velké množství PR článků, často duplicitních. S rostoucím požadavkem na originalitu a přínos informací jsem však začala zjišťovat, že je enormní nedostatek speciálně zaměřených webů. Tj. webových stránek, které umožňují publikování článků, jenž se vztahují pouze k jednomu tématu. Právě z tohoto důvodu jsem se rozhodla rozšířit portfólio svých webů a nabídnout ostatním uživatelům možnost zvyšovat pozice svých webových stránek. Informační weby Speciální tématické weby, které mají přinášet i informační hodnotu. Články je zde možné vkládat za poplatek, stejně tak je zpoplatněna další reklama (textová i bannery). http://tvorba-webova.cz/ (PR2, SR20) web zaměřený na vše kolem internetu, především pak tvorbu webu a WordPress http://uver-pujcka.eu/ (PR2, SR20) web zaměřený na téma financí http://www.cestovani-dovolena.info/ nový web zaměřený na cestování, výlety a dovolenou Tématické PR weby Speciální weby určené pouze ke vkládání originálních a tématicky příbuzných PR článků. Podmínkou je unikátní článek o min. délce 1100 znaků a s max. 3 odkazy. Vkládání je možné prozatím zdarma. Není možná registrace, pro zachování skutečně obsahové originality webu je nutné články odeslat e-mailem. Po jejich kontrole budou buď schváleny a publikovány anebo neschváleny. http://deti.publikace.info/ http://wellness.publikace.info/ http://bydleni.publikace.info/ http://moda.publikace.info/ http://sport.publikace.info/
Za posledn roky se zv ilo použ v n mobiln ch technologi o v ce než 70 %. Surfov n na poč tač ch či notebooc ch přeb raj mobiln telefony a tablety. Roboti fulltextov ch vyhled vačů reaguj na tento trend a upřednostňuj weby, kter maj responzivn
projít na článekObčas se nás klienti ptají, jaké jsou známé weby postavené na WordPressu. Ať už v Česku, nebo ve světě. Ano, je to příjemný pocit, vědět, že například webová stránka Bílého domu ve Washingtonu běží na stejném jádru, jako Vaše firma Proto jsme se rozhodli
projít na článekPODMÍNKY pro přípravu tématické choreo: TÉMATICKÉ SÓLO CARIBIK či LA - viz kritéria: Kritéria, podmínky pro tématická sóla a dueta (výsledky převedeny na body).docx CAR a LA choreo duo - podmínky stačí mít splněné u jednoho z tanečníků CONTEMP
Žijeme ve velmi rychlé době a podle toho se i chováme. Internet nás již velmi ovlivňuje a dokáže nás i nepřímo nasměrovat ke svým zájmům, tedy zájmům jedince či společnosti, která o to má zájem. Je mnoho možností a variant jak si na internetu vybrat svoji
projít na článekProč si najmou profesionálního copywritera pro web a jak vybrat toho správného? Vnímáte obsah na svém webu pouze jako zaplnění stránky, aby nebyla prázdná? Pak jste na omylu. Webový copywriting neboli tvorba reklamních a marketingových textů je perfektním
projít na článek