Ve dnech 27. 28.6. 2015 se konal další, v pořadí již čtvrtý závod, Českého Truck Trialu. Závod, který pro naší posádku znamenal druhé zapojení do letošní sezóny, se pořádal v pískovně v Černuci u Velvar a kromě změny ve složení naší posádky přinesl i mnoho zajímavých situací a momentů. Po dlouhé době v roli navigátora Jiří Lhota Jak již úvod tohoto článku napovídá, během závodu v Černuci došlo u naší posádky k drobné změně. Po delší době se mohl zapojit do závodu také Jiří Lhota v roli navigátora. Dříve mu v účasti na závodech zabraňovala především dlouhodobá cesta do zahraničí a další osobní záležitosti. V budoucnu je možné čekat, že se Jiří Lhota s Jiřím Vopaleckým budou pravidelně střídat. Od začátku s potížemi Narozdíl třeba od milovického závodu, kde jsou sekce tvořené spíše v uměle vytvořeném terénu, může černucká pískovna nabídnout ideální podmínky pro soutěž v truck trialu. Není zde potřeba vytvářet žádné díry nebo výjezdy. Za pomoci komisaře naší kategorie S2 tak byly sekce místy opravdu náročné a často se v nich chybovalo. Asi nejvíce to pocítila naše posádka, která hned v první sekci a v první bráně (nepočítáme vjezdovou bránu do sekce), udělala chybu, když si srazila předním kolem tyčku. Ze začátku to vypadalo, že tato chyba bude Honzu Šebora a Jiřího Lhotu mrzet celý závod a že díky tomu budou hned od začátku vyřazení z boje o stupně vítězů. Během další sekce se však ukázalo, že místní sekce jsou opravdu velmi náročné a každá posádka někde chybovala. Toto tvrzení neplatilo však jen pro západočeskou posádku, složenou z Václava Kabourka a Tomáše Vybíhala, ktěří se svým Unimogem předváděli úžasný výkon od začátku závodu až do jeho konce. Závod během dne pokračoval v poměrně ostrém tempu a snad v každé sekci některá z posádek odjížděla s počtem trestných bodů přesahující hranici 100, což se zase až tak často v naší kategorii S2 nestává. Jeden z největších přídělů trestných bodů jsme během soboty bohužel obdrželi my. V poslední sekci tohoto dne se jela sekce, ve které bylo na první pohled nenápadné bahno a za ním byla umístěna branka. Vzhledem k tomu, že Honza s Jirkou vjížděli do této sekce jako první, nevěděli přesně, co od bahna mohou čekat a tak se rozhodl zariskovat a projet blátem přímo k bráně. Bláto však bylo velmi zrádné a jakmile pohltilo Unimoga až po korbu, už ho nepustilo. Další posádky se samozřejmě z Honzovo jízdy poučily, a už do branky najížděly ze strany i za cenu zlomené branky zadní částí vozu. Večerní odjezd do depa tak nebyl moc šťastný. Pražákova chyba nás posunula vpřed Už během nedělního rána byla naše posádka smířená s tím, že v tomto závodě bohužel nedosáhne na stupně vítězů. Jak je však obecně známo, každý závod je nutné jezdit až do konce, protože nikdy nevíte, co se stane. V tomto případě jsme nemuseli čakt až do úplně závěrečné sekce. Štěstí nám nahrálo do karet hned ráno, když Tomáš Pražák s Ondřejem Vodičkou podobně jako naše posádka utopili svého Unimoga na stejném místě. Rázem byla bodová ztráta naší posádky smazána a Honza s Jirkou poskočili na průběžné třetí místo. Vzhledem k tomu, že v neděli již všechy posádky jely s podobnými výsledky, byl tento moment rozhodujícím a z Černuce jsme si nakonec odvezli třetí místo. Letní pauza a v srpnu pokračujeme Další závod se bude konat až v srpnu. V červenci tak všechny posádky budou mít pomyslné prázdniny a znovu se začne závodit 15. a 16. srpna v Kunštátě.
Máme pro vás sestřih z dalšího závodu Českého Truck Trilu 2015, který se konal v Černuci u Velvar a kde jsme skončili na třetím místě.
projít na článekJak už nadpis tohoto článku napovídá, sezóna 2020 byla oproti původnímu plánu mnohem kratší. Poslední závod se tak jel v polovině září (12. – 13. září 2020) a to v Černuci u Velvar. Poslední závod v Černuci u Velvar Množství posádek v kategorii S2 odrážel
projít na článekBěhem prvního červnového víkendu (6. a 7. června) se konal již třetí závod Českého Truck Trialu 2015. Bohužel naše posádka se předchozích závodů nemohla účastnit a tak se pro nás jednalo o úplně první závod v “nové” sezóně. A jak že dopadla naše posádka n
projít na článekKonec května se nesl opět ve znamení truck trialu. 24. a 25. května se konala Velká cena Mohelnice, která je součástí Mistrovství České republiky v truck trialu. Na Moravě se tak uskutečnil druhý závod letošní sezóny, který přinesl drobné zklamání našemu
projít na článekV polovině měsíce červen se konal třetí závod Českého Truck Trialu. Závod byl pořádán v nové lokalitě u Kadaně, konkrétně v lomu Milukovice. Naše posádka od začátku závodu bojovala o první místo a celý průběh závodů byl napjatý od první až po poslední sek
projít na článek