Během prvního červnového víkendu (6. a 7. června) se konal již třetí závod Českého Truck Trialu 2015. Bohužel naše posádka se předchozích závodů nemohla účastnit a tak se pro nás jednalo o úplně první závod v “nové” sezóně. A jak že dopadla naše posádka na tomto závodě? To se dozvíte v této rekapitulaci. Začátek sezóny jsme museli vynechat Jak již úvod tohoto článku napovídá, sezóna roku 2015 je již v plném proudu a před závodem v Jihlavě se již dva závody pořádaly. Nejprve se jelo v polovině dubna v Milovicích u Nymburka a následně se koncem května konala Velká cena Mohelnice. Bohužel ani jednoho závodu se naše posádka (Jan Šebor/Jiří Vopalecký) nemohla účastnit kvůli pracovním záležitostem. Zima pro nás všechny tak byla opravdu velmi dlouhá a s netrpělivostí jsme očekávali datum třetího závodu v Jihlavě, u kterého bylo jasné, že se již pojede. Změny v kategorii S2 Po tak dlouhé době také určitě stojí za zmínku změny, které se v naší kategorii S2 za první dva závody udály. Nově se do závodů v kategorii S2 zapojil Václav Kabourek s Tomášem Vybíhalem, kteří společně se svým závodním Unimogem přestoupili z nižší kategorie S1. Z této kategorie k nám také přestoupily posádky Petr Kunz s Danielem Králíkem a Tomáš Novotný s Jiřím Zdobinským, kteří jezdí tzv. dvouposádku na závodním voze Mercedes-Benz Unimog. Bohužel pro odchod z kategorie S2 se rozhodl Julius Kalaš s Martinem Hejkalem a Pavel Procházka s Václavem Pošvářem, kteří rovněž jezdí dvojposádku s vozem Viza Ross. Nic dalšího se již v kategorii S2 nezměnilo. I nadále se do závodů zapojuje posádka Tomáš Pražák/Ondřej Vodička z Truck Trial klub Lom u Tachova a posádka Bohumír Čáp/Kateřina Ventluková z Racing Team Avia Future. Velmi vyrovnané souboje během soboty Zima pro nás byla opravdu dlouhá, a tak není divu, že na obličejích Honzy a Jirky při čekání u vjezdové branky byla vidět radost a zároveň očekávání, jak se jim do jejich prvního závodu podaří nastoupit. V první sekci měli kluci malou výhodu v podobě rozlosovaného pořadí, kdy jeli až za Tomášem Pražákem a mohli se tak nejprve podívat na jejich jízdu. Nejen díky dobrému losu, ale především díky přesnější jízdě se podařilo ihned první sekci zajet lépe než právě Pražákovi. V brance kde, Pražák s Vodičkou zlomili branku naše posádka získala trestné body pouze za dotek. Další posádky zajely také slušné jízdy, a proto už po první jízdě bylo jasné, že se opět bude jednat o velmi těšný boj až do konce závodu. Další sekce se nesla ve velmi podobném duchu a všechny posádky si musely dávat opravdu velký pozor na každý centimetr, pokud chtěly udržet tempo, které se udávalo na prvních třech místech. Na Honzovi s Jirkou se dlouhá zima nijak neprojevila, spíše naopak. V každé sekci jezdili výborně a drželi se na průběžném prvním místě po celou dobu závodu. Během prvního závodního dne navíc skvěle zajeli jednu z odpoledních sekcí, kde se posádky, které jely před nimi velmi trápily. Změny přišly až v poslední sekci závodu I přesto, že se v neděli začalo závodit o hodinu dříve, než bývá na českém trialu zvykem, navázal Honza na svou kvalitní jízdu ze soboty a opět podával skvělý výkon. Během dne dal šanci svým soupeřům pouze v jedné sekci, kdy to vypadalo, že budou moct stáhnout bodový náskok kvůli zlomené brance. Jak Petr Kunz v té době na průběžném druhém místě, tak ani Tomáš Pražák na třetím místě tuto šanci nevyužili a sekci zajeli za stejný počet bodů. Bohužel pro naší posádku, změny se odehrály až v poslední sekci celého závodu. Za zmínku stojí nejprve převrácení Tomáše Pražáka a Ondřeje Vodičky, kteří do sekce vjížděli mezi prvními a v jedné bráně svůj Unimog převrátili. Tím se zcela vyřadili ze stupňů vítězů a čekalo se, jak tuto sekci zajede naše posádka a Petr Kunz s Danielem Králíkem, kteří byli za naší posádkou o pár trestných bodů. Sekci zajel celkově líp Kunz s Králíkem a dostali se na první místo o pouhých 8 trestných bodů před naší posádkou, která tak skončila celkově druhá. Pozvánka na další závod I přesto, že samotný závěr závodu byl určitým zklamáním především pro posádku, druhé místo je také pěkné a už teď jsme všichni zvědavý, jak bude vypadat závod v Černuci u Velvar, který se jede 27. a 26. června.
Konec dubna se nesl ve znamení zahájení sezóny Českého Truck Trialu 2014. Jak již bývá pravidlem, první závod se uskutečnil v tankodromu v Milovicích u Nymburka a to konkrétně 26. a 27. 4. Do tohoto závodu odstartovala naše posádka v novém složení! Jak ji
projít na článekPřinášíme vám první videozáznam v sezóně 2014. Konkrétně se jedná o video z prvního závodu Českého Truck Trialu, který se konal 26. a 27. dubna v Milovicích u Nymburka. Tento závod naše posádka vyhrála a zapsala si tak první body do celkového pořadí. Druh
projít na článekVideosestřih ze třetího závodu Českého Truck Trialu 2015, který se pořádal 6. a 7. června v Jihlavě. Posádka Jan Šebor/Jiří Vopalecký skončili na druhém místě v kategorii S2.
projít na článekV polovině měsíce červen se konal třetí závod Českého Truck Trialu. Závod byl pořádán v nové lokalitě u Kadaně, konkrétně v lomu Milukovice. Naše posádka od začátku závodu bojovala o první místo a celý průběh závodů byl napjatý od první až po poslední sek
projít na článekJiž 22. sezóna MČR. Soutěže upravených nákladních vozů v extrémně těžkém terénu. Je to sport, který je o jezdeckém umění, o tom jak překonat zdánlivě nepřekonatelné. Na všech závodech se projíždí abnormálně těžký terén, někdy i uměle vytvořený. Není to o
projít na článek