Tykání nebo vykání. Má to svá pravidla, ale spousta lidí je nezná. Jak jste na tom vy?

Tykání a vykání je u nás historicky dané a v naší společnosti má pevné kořeny i dlouhou historickou tradici. Není to tak dávno, kdy děti vykaly svým rodičům. Doba se posunula, tykání je častější i ve firmách, potomci už svým rodičům ani prarodičům nevykají. Kdo a komu může nabídnout tykání, má ale svá pevná pravidla. Pokud nechcete být za burany, je dobré se je naučit a respektovat. Co tedy říká etiketa?

projít na článek

Pravidla soutěží na Facebooku

Pořádáte nebo jste pořádali soutěž na Facebooku a zajímalo by vás, jestli jste měli v pořádku pravidla soutěže na Facebooku? Potom čtěte dále tento článek.

projít na článek

Automatická pravidla v Google Ads

Každý PPC specialista se snaží zorganizovat svoji práci tak, aby při řízení kampaní věnoval prioritně svůj čas důležitým oblastem. A pro optimalizaci práce dobře slouží funkce automatická pravidla Google Ads (existují ale však i další nástroje jako je Skl

projít na článek

Emailovky vydělávají na hlouposti lidí, kteří za čtení reklamních emailů získávají fiktivní peníze.

Asi každý se někdy setkal s nabídkou, že může dostávat zaplaceno za přečtení emailu, což na první pohled pro některé možná zní zajímavě, ale je potřeba si uvědomit některé věci, které se v tomto článku pokusím vysvětlit. Emailové společnosti, které jsou

projít na článek

Současná pravidla pro vstup do VR

Zde se vždy dozvíte aktuální COVID pravidla Od 13.3. 2022 u nás můžete volně dýchat. Zakrytí úst je dobrovolné Pravidla pro návštěvníky: navštěvujte nás prosím bez příznaků nemoci a bez respiračních problémů při vstupu si můžete  dezinfikovat ruce Bez

projít na článek

Jsem Mergado specialista!

Jsem nadšený, a tak bych vás rád informoval, že jsem získal certifkát specialisty Mergado. Kdo tento nástroj nezná, tak ani neví, o co přichází. Je to totiž skvělý pomocník nejen při řešení problémů s XML feedy, ale také urychluje práci při zavádění inzer

projít na článek