Vzdělávací společnost Škola Můj Projekt vzhledem k pokračující náročné situaci prodlužuje svou bezplatnou podporu školám. Zájemci mohou v moderním prostředí MUPy online využívat oblast věnovanou rozvoji vlastního učení až do konce školního roku. Přetrvávající pandemie koronaviru negativně dopadá na učitele, žáky i rodiče. Řada tříd i celých škol končí opakovaně v karanténě, učitelé se musí věnovat žákům, kteří chodí do školy i těm, kteří zůstávají doma. Mimo často zmiňovaných dopadů na duševní zdraví dětí ukazují aktuální výzkumy i na to že u dětí oslabuje i jejich dovednost a motivace učit se. „V těchto náročných chvílích proto chceme pokračovat v podpoře škol, pedagogů i žáků. Máme za to, že naše online prostředí, mapy učebního pokroku i připravené aktivity a metodiky v něm mohou být učitelům nápomocné k tomu, aby se kromě dohánění zameškaného učiva zaměřili s žáky i na samotnou dovednost učit se,“ vysvětluje Andrea Vedralová, lektorka a mentorka společnosti Škola Můj Projekt a autorka Map učebního pokroku klíčových kompetencí, se kterými žáci v prostředí pracují. Žáci se tak se svými učiteli mohou zaměřit na to, co už o svém učení vědí, co jim v něm funguje a co ne, i na to, v jakém prostředí se jim učí lépe a v jakém hůře. Mohou také mnohem vědoměji pracovat se svou motivací i překážkami v učení. „Posílení těchto dovedností a lepší poznání sebe sama může být pro žáky v současnosti velmi hodnotné. Může jim v důsledku výrazně napomoci k efektivnějšímu učení i dohnání zameškané látky. Některé aktivity mohou dělat učitelé a žáci společně, některé využijí sami žáci na základě popsaného zadání,“ dodává Vedralová. Žáci si přímo v online prostředí mohou zaznamenávat, jaké části dané dovednosti si již osvojili. Plánují si přitom další kroky k rozvoji vybrané dovednosti, učitel jim k tomu poskytuje jen nezbytně nutnou podporu. V samotném prostředí učitelé najdou řadu podpůrných materiálů a videí. Se společností Škola Můj Projekt si také mohou sjednat další potřebnou podporu například v podobě online supervizí nebo se domluvit na vzájemné výměně zkušeností s kolegy z jiných škol, které již s MUPy online pracují. MUPy online jsou unikátním online prostředím, které umožní žákům i učitelům dlouhodobou společnou práci na sledování a dalším rozvíjení tzv. měkkých dovedností (soft skills). Ty jsou ve školní terminologii označovaných jako klíčové kompetence. V současnosti je v prostředí MUPy online registrováno více než 450 pedagogů z téměř tří stovek škol z celé republiky. Více informací o akci Škola Můj Projekt pomáhá školám Více o MUPech online Více informací: Andrea Vedralová, Škola Můj Projekt tel.: 606 772 409 mail: [email protected] The post Učitelé a žáci mohou rozvíjet dovednost k učení v moderním online prostředí bezplatně až do konce června 2022 appeared first on Škola Můj Projekt.
Potřebujete převést obrazový sken dokumentu do textové podoby a nemáte k dispozici potřebný OCR software? Řešením je využití bezplatné online OCR služby.
projít na článekUčitelé naší školy se zapojili do projektu Podpora práce učitelů , který realizuje Národní ústav pro vzdělávání a je financovaný z Evropských fondů. Až do roku 2021 tak spoluvytváříme systém podpory rozvoje matematické, čtenářské, digitální gramotnosti
projít na článekV návaznosti na aktuální dění na území Ukrajiny chceme podpořit pedagogy, aby měli více možností, jak u žáků rozvíjet jejich občanské kompetence. Až do konce školního roku proto těm, kteří o to projeví zájem, bezplatně zpřístupníme celou tuto oblast ve vý
projít na článekV žen př tel , letos V s zveme na Zvěřinov hody, kter se budou konat do konce března 2022. Připravujeme pro V s slavnostn čtyřchodov menu. Vzhledem k velk mu z jmu V s pros me o včasnou rezervaci na tel. +420 739 367 400... Zdroj
projít na článekOtevření výstavy v Galerii MIRO 3. května 2022. Výstava potrvá do 17. června 2022. Ausstellungseröffnung in der Galerie Miro am 3. Mai 2022, Ausstellungsdauer bis 17. Juni 2022 Opening Gallery Miro, May 3rd, 2022 until June 17th, 2022 MIRO Gallery Strahov