Podívá-li se na to člověk ale druhým pohledem, už to možná tak rychlé a levné není. Spočítejte si, kolik jen strávíte času nad tím, než si určitý výrobek vyberete. Zadáte do vyhledávače například dětské boty a otevře se vám spousta stránek, které začnete procházet, abyste si vybrali odpovídající typ, barvu a velikost a pak ještě porovnali ceny, zda nenajdete někde levnější a nakonec se stejně rozhodli ještě pro jiný internetový obchod, protože ten, co jste si vybrali jako první, má moc drahé poštovné. A takto s každým výrobkem, který hledáte, pořád dokola. Vybíráte-li něco do interiéru, může to být ještě složitější. Těch stovek a tisíců židlí, stolních lampiček, křesel, skříněk a regálů. A můžete věřit popisu a vyobrazení? A čím více odkazů otevíráte, tím méně jste si jistí, co že to vlastně hledáte a co se vám vlastně líbí. Člověk v té záplavě výrobků znejistí a nakonec unaven zavře počítač, aniž by cokoliv objednal. Při procházení kamennými obchody se vám samozřejmě může stát to samé a ještě se u toho zapotíte a bolí vás nohy a máte hlad a žízeň. Tady si alespoň sedíte na gauči, popíjíte kávu a nohy máte položené na stolku. Ale přeci jen má ten nákup přes internet nejen výhody, ale také nevýhody. A pak ty reklamace. Přijde vám něco, co vypadá zcela jinak, než na zobrazené fotografii nebo se to poškodilo přepravou nebo se to brzy porouchá. Co s tím? Na své náklady poslat prodejci nebo výrobci zpět a čekat, jak reklamace dopadne. Můžete si to ulehčit tím, že budete nakupovat pouze v obchodech, které mají ve městech své kamenné výdejny, ve kterých si zboží můžete třeba ještě před zaplacením prohlédnout a také zde i reklamovat. Takových je ale stále ještě jen pár. Přeci jen to cenu zboží pak trochu prodražuje. Nebo nakupujete zboží, kde reklamace skoro nepřichází v úvahu. Třeba psí žrádlo. Článek V zajetí vyhledávačů se nejdříve objevil na Quick Chem.
Když už máte webové stránky, tak by se vám investice do nich měla vrátit v podobě viditelnosti, předních pozicích ve vyhledávačích a ve zvýšené návštěvnosti. Jak toho docílit? Od toho je... The post SEO – strategie pro ovládnutí vyhledávačů appeared first
projít na článekSice mi sem na blog zatím lidé z vyhledávačů pochopitelně nechodí, přesto vás můžu po shlédnutí statistik trochu pobavit. Sledoval jsem, co hledají lidé, kteří se dostanou na můj starý blog Zelený mužíček. Občas jsem se nestačil divit Ty nejlepší hlody z
Sněm zvířat si za krále zvolí opici. Liška obere vránu o kus sýra. Myš zachrání lva ze zajetí
Premiér Fico předstírá, že pracuje, jeho ministři říkají věty, které nemají obsah, jen aby zasypali realitu hromadou slov
Takže z tohodle blogu bude vlastně jen bilanční deníček, s jedním příspěvkem každý čtvrt rok. No a co, stejně se nic jinýho neděje. Škola utíká rychleji než kdy předtím, první semestr skončil, my si dali týdenní maraton zajetí alkoholu, pak suchý únor, pa
projít na článek