Úspěch na internetu nepřichází sám. Musíte mít dobrý nápad, skvělý prodejní plán, zajímavé ceny a spoustu přidružených věcí. A právě mezi nimi má velké zastoupení digitální marketing. Umění prodat věci těm správným lidem, potažmo je nasměrovat na váš web nebo internetový obchod. Pokud chcete svůj business na internetu popíchnout tím správným směrem, přinášíme vám tipy na dvě zajímavé služby. SEO audit jako odrazový můstek Abyste se objevili v předních příčkách vyhledávačů a měli jste dostatečné množství návštěvníků, musíte začít od samotného základu. Tím je prvotřídní optimalizace webu. K tomu vám poslouží SEO audit. V rámci něho se bere v potaz technické provedení webu, obsah, klíčová slova a mnohé další. Ve své podstatě je přihlíženo k on-page a off-page faktorům, na základě nichž vzniká prvotřídní optimalizace pro vyhledávače, respektive zbožové vyhledávače. Další důležitou součástí digitálního marketingu je PPC audit. Od něj můžete naopak očekávat cílení na PPC reklamu. Ta je zásadní nejenom v případě Google Ads a Sklik, ale také v podání sociálních sítí. Ty využívá v podstatě polovina národa, takže proč si nechat ujít takovou šanci? PPC kampaně se týkají Facebooku, Instagramu, TikToku a pracovní sítě LinkedIn. PPC audit od profesionálů Jestliže máte zájem o kvalitní SEO audit a PPC audit, dejte zelenou odborníkům z PPC Profits. Oslovte specialisty, kteří moc dobře vědí, jak se dělá digitální marketing. Ostatně, věnují se mu od roku 2008, disponují řadou certifikátů a aktuálně spravují roční rozpočet kolem 60 milionů korun. Ano, tohle jsou ti, kdo vám prozradí, co přináší SEO audit a PPC audit. Získejte větší návštěvnost webu a dopracujte se k vyšší prodejnosti a tržbám. Navažte spolupráci s profesionály, od nichž můžete očekávat jenom to nejlepší. Z výsledku budete bezpochyby nadšeni. The post Víte, co dokáže SEO audit a PPC audit? appeared first on Online magazín.
Certifikační audit ISO na dálku. Ještě před rokem nemyslitelná věc. Ale nová doba přinesla neotřelé přístupy. Jak na straně certifikačních autorit, tak zákazníků. A jak to v reálu funguje? Překv
projít na článekOdpověď na tuto otázku zajímá především velké podniky. Ty mají ze zákona povinnost energie řešit. A co tedy vzít při rozhodování zda to či ono v úvahu? Pokud máte do cca 3 objektů, ve kterých
projít na článek[2 min. čtení] František Kašpárek: Idealisti versus realita. Všechno dáme, co jen máme. Horké telefonní linky. Válka bez vítězů. Audit na Pražském hradě skončil, zapomeňte, je potřeba další.
„Jaké to je být na volné noze ve věku, kdy nás už nová generace doslova válcuje?“ ptají se v úvodní epizodě podcastu Kariérní křižovatky Lucie Nestrašilová a Veronika Preti. V novém pořadu otevřeně sdílí své zkušenosti a postřehy z pohledu zaměstnavatelky
projít na článekA) Termíny a definice: audit – systematický, nezávislý a dokumentovaný proces získávání důkazů zauditu a jeho objektivního hodnocení scílem stanovit rozsah splnění kriterií auditu. kritéria auditu – soubor politik, postupů nebo požadavků důkaz a auditu –