Vizualizace dat jako klíč k úspěchu: Případová studie Power BI ve skupině SILON

Ve společnostech skupiny SILON jsme před nedávnem implementovali personální a mzdový software Orsoft Open pro řízení lidských zdrojů. Pro plánování, podporu strategického rozhodování a prezentaci informací managementu skupiny jsme nyní realizovali projekt Business Intelligence s rozbory dat v prostředí Microsoft Power BI. Co je vlastně Power BI? Power BI je nástroj Business Intelligence, který uživatelům umožňuje vytvářet a používat dashboardy, grafy a další vizuály k analýze dat. Cílem je přetvořit vstupní data v informace, a ty pak prostřednictvím vizualizace dat ve znalosti potřebné pro strategické i operativní řízení. Vstupní data mohou být uložena ve službě SQL Server Analysis Services nebo může být datovým zdrojem jakákoli databázová tabulka, sešit Excelu nebo datový soubor. Vizualizace Power BI umožňují uživatelům vidět trendy v datech, což jim může pomoci při rozhodování o tom, jak zlepšit svůj „business“, jak lépe řídit firmu. Jak vypadá řešení v SILONu? Pro čtyři firmy v rámci skupiny SILON jsme nad HR systémem Orsoft Open implementovali Business Intelligence. Zajímavostí je, že datové kostky obsahují několik zdrojů dat: Data z mzdového a personálního systému Korunové ukazatele – mzdy, příplatky, náhrady, … Hodinové ukazatele – odpracovaná doba, dovolená, nemocnost, … Poměrové ukazatele a indexy Data z Excelových tabulek Ukazatele a dimenze za agenturní zaměstnance, kteří jsou evidováni „mimo“ HR Orsoft Open. Pro management společnosti jsme připravili webové Power BI řešení, kde uživatelé vidí data všech čtyř firem. Vzniklo celkem přes 30 webových reportů, přístup k nim mají jednotliví manageři na základě definovaných oprávnění. Ukázky reportů: Obrázek 1 Srovnání hrubé a nominální mzdy po měsících Obrázek 2 Věková struktura zaměstnanců dle druhu PPV, kategorie, střediska a času The post Vizualizace dat jako klíč k úspěchu: Případová studie Power BI ve skupině SILON appeared first on ORTEX.

projít na článek

Případová studie: Jak pomáhá linkbuilding k novým zákazníkům z vyhledávačům

Říká se, že z nuly se startuje nejlépe. Ne vždy je to pravda. Zejména v poslední době vyhledávače jako Google a Seznam na nové weby reagují vcelku pomalu. Nejsou ochotné je hned zaindexovat (projít si stránky a jejich obsah uložit do své databáze) a už vů

projít na článek

Vizualizace: Jak tato technika funguje a jak vás může dovést k úspěchu?

Vizualizační techniky jsou prokázaně efektivní metodou, jak se připravit na určitou událost nebo podání mimořádného výkonu. Využívají je ve velkém sportovci, ale i třeba řečníci, obchodníci nebo kdokoliv, kdo chce podat dobrý výkon. Co vlastně vizualizace

projít na článek

Kia e-Niro vyhlášena vítězem kategorie nové studie organizace J.D. Power

Kia e-Niro vyhlášena vítězem kategorie nové studie organizace J.D. Power  se zaměřením na zákaznické zkušenosti s elektromobily.

projít na článek

DMOTO jede díky SEO na plný plyn

Tato případová studie za sebou nechá pořádnou stopu v organickém vyhledávání. Dmoto.cz prodává nejen vymazlené italské motorky, ale dobře si vede i na nevyzpytatelné šotolině, které se říká SEO. Jak jsme prokličkovali organikou k top pozicím?

projít na článek