Tým společnosti Aurik systems, integrátora řešení Creatio (dříve bpmonline) v Česku a na Slovensku, vyvínul specializované řešení pro propojení reklam na sociální sítí Facebook a řešení na platformě Creatio (dříve bpmonline). Facebook leads connector umožňuje automatické nahrávání do Creatio (dříve bpmonline) dat z formulářů Facebook vyplněných v rámci reklamy pro potenciální zákazníky. Formuláře jsou docela populárním marketingovým nástrojem pro získávání potencionálních zákazníků na Facebooku a Instagramu. Tyto reklamy lidem umožní vyjádřit zájem o produkt nebo službu firmy. Do formuláře v reklamě vyplní své údaje a daná firma je pak může kontaktovat. Ale při větším množství takových formulářů nebo širokém publiku potencionálních zákazníků nemusí být správa tohoto marketingového kanálu jednoduchá. I když je Creatio (dříve bpmonline) propojen s více než 19 servisy (včetně MS Excel, Google Sheets apod.), bylo jejich využití pro zákazníky dodatečnou zátěží a snižovalo efektivitu a rychlost zpracování leadů. Tento úkol jsme původně řešili v rámci zakázkového vývoje pro jednoho z našich klientů. Ukázalo se, že automatické nahrávání dat z reklam ušetřilo mu více než 20 hodin měsíčně. Proto jsme se rozhodli poskytnout možnost pracovat rychleji a efektivněji uživatelům Creatio (dříve bpm'online) po celém světě a zveřejnili "Facebook leads connector". Velký zájem o konektor nás ujišťuje, že se nám podařilo vyvinout opravdu vyžadovaný a užitečný nástroj. Dmitry Stepanov CEO Aurik systems Na rozdíl od většiny systémů integrovaných s reklamami Facebook Facebook leads connector neukládá údaje potencionálních zákazníků do žádné společné databáze, data jsou nahrávána hned do systému zákazníka. To dělá složitějším samotný proces nastavení konektoru, ale zajišťuje kompletní přehled o procesu zpracování dat a soulad s GDPR. Navíc detailní návody a podpora odborníků Aurik systems umožňují celý proces zjednodušit. Konektor byl vyvinut tak, že umožňuje zpracovávat leady nahrané z Facebooku a Instagramu dle procesů již nastavených zákazníkem v systému, včetně kontroly duplicit podle uživatelských parametrů a vytvoření úkolů pro zaměstnance v souladu s typem poptávaného produktu či služby. Pro vyzkoušení Facebook leads connector je k dispozici 14denní trial. Objednávejte zde. Článek Vyvinuli jsme Facebook leads connector se nejdříve objevil na Aurik systems s.r.o..
3 kroky pro udělení přístupu ke statistikám. Rychle a bez starostí. 1. krok Přihlašte se ke svojí Facebook stránce. Klikněte Příspěvek Facebook stránka a role Analytik pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článekPříspěvek Jak na Facebook příspěvky pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článekDal jsem dohromady výběr 33 nejlepších emotikons pro sociální sítě. Můžete je vyzkoušet i v jiných sociálních sítích. Mělo by Příspěvek 33 nejlepších Facebook Emoticons pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článekFacebook Graph Search a Live Video bylo hlavní téma mé přednášky na konferenci WordCamp Praha 2017. Názorně jsem ukázal, jak Příspěvek Facebook Graph Search a Live Video WordCamp Praha 2017 pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článekPříspěvek Jak najít Facebook pixel pochází z ZeptejSeFilipa
projít na článek