Zavedení Bitrix24 a automatizace procesů - Aurik systems s.r.o.

Tým Aurik systems poskytuje služby prodeje a nastavení systému Bitrix24, automatizace interních procesů a práce se zákazníky.

projít na web

Jak moderní technologie zlepšují komunikaci s klienty

Dnes stojíme na začátku nové revoluce v oblasti zákaznických služeb. Započala vznikem nových způsobů komunikace, které radikálně změnily chování zákazníků. Live chaty, e-mail a sociální sítě jsou integrovány téměř do všech obchodních procesů, a kontaktní

projít na článek

Vyvinuli jsme Facebook leads connector

Tým společnosti Aurik systems, integrátora řešení Creatio (dříve bpmonline) v Česku a na Slovensku, vyvínul specializované řešení pro propojení reklam na sociální sítí Facebook a řešení na platformě Creatio (dříve bpmonline). Facebook leads connector umož

projít na článek

Aurik systems se stala partnerem společnosti Freshworks

Na začátku podzimu Vám přinášíme skvělou zprávu – naše společnost se v létě připojila k partnerům Freshworks, a do portfolia Aurik systems jsme tak zařadili kompletní sadu jejich cloudových produktů. Navíc v rámci zahájení naší spolupráce poskytuje společ

projít na článek

Zvýšení prodeje díky automatizaci práce se zákazníky

Budování, stabilní rozšiřování a efektivní správa klientské databáze slouží k rozvoji podnikání a zvýšení jeho ziskovosti. Co může bránit evidenci zákazníků, jejich vyhledávaní a získávání, růstu tržeb, udržení potenciálních zákazníků a zvýšení jejich loa

projít na článek

Omnichannel strategie a role CRM systému v ní

Pojem omnichannel (omnikanálového) přístupu není vůbec nový, a i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci, jeho role se pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ by měl být použit tehdy, pokud chceme popsat

projít na článek